اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال:

ایران با اختلاف چند گل لبنان را شکست می‌دهد/ حق نداریم تیم حریف را دست‌کم بگیریم

خبرگزاری فارس: مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به بازی امروز تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل لبنان در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا گفت: ملی‌پوشان ایران توان شکست تیم حریف را با اختلاف چند گل دارند.

ایران با اختلاف چند گل لبنان را شکست می‌دهد/ حق نداریم تیم حریف را دست‌کم بگیریم

علی‌اصغر مدیر روستا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج در آستانه دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان از سری مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: فوتبال آسیا طی سال‌های گذشته پیشرفت‌های چشمگیری داشته است و تیم‌های آسیایی رشد بسیار زیادی در این مدت داشته‌اند.

وی ادامه داد: اگر در گذشته تیم ملی فوتبال ایران با نفرات ذخیره و جوان می‌توانست، اکثر تیم‌های آسیایی را با اختلاف گل زیاد شکست دهد، اما امروز دیگر شاهد این اتفاق نیستیم.

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به برخی شکست‌های ناباورانه تیم ملی ایران برابر حریفان درجه 2 و 3 آسیایی خاطرنشان کرد: به عنوان نمونه در دوره‌ای جوانان و ذخیره‌های ایران تیم‌هایی مثل لبنان و کویت را با حداقل اختلاف پنج گل شکست می‌دادند، اما امروز این تیم‌ها با برنامه‌ریزی مناسب و بهره‌مندی از دانش روز فوتبال، دیگر حریفان دست و پا بسته‌ای برابر ما نیستند.

مدیرروستا افزود: ما باید واقعیت‌ها را قبول کرده و بپذیریم که این کشورها تلاش کرده و نسبت به گذشته قوی‌تر شده‌اند و ما نیز اگر می‌خواهیم جایگاه گذشته را حفظ کنیم، باید بیش از گذشته تلاش کرده و برای فوتبال برنامه‌ریزی داشته باشیم.

* غفلت در برابر لبنان کار صعود تیم ملی را با مشکل روبه‌رو می‌کند

وی با اشاره به دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان تأکید کرد: ما هرگز نباید حریفان آسیایی خود را دست کم بگیریم و به طور قطع غفلت برابر این تیم‌ها کار صعود ایران را به مراحل بعدی جام ملت‌های آسیا با مشکل روبه‌رو می‌کند.

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران یادآور شد: البته بیان این مطالب به این معنی نیست که فوتبال ایران ضعیف‌تر از حریفان آسیایی است و ما همچنان توانایی شکست دادن این تیم‌ها را به ویژه در ورزشگاه آزادی داریم.

مدیرروستا متذکر شد: برای رسیدن به این مهم نباید حریف را دست کم بگیریم و همه بازیکنان باید با تمام توان و با جان و دل برای تیم ملی درون زمین بازی کنند.

وی در پایان بیان داشت: در صورتی که بازیکنان ایران همچون گذشته با قدرت برابر حریفان ظاهر شده و از همه توانایی خود استفاده کنند، به طور قطع لبنان را در ورزشگاه آزادی با چند گل شکست خواهیم داد.

انتهای پیام/ 2302/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول