اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عطایی در گفت‌وگو با فارس:

نیاز به امتیاز دیدار مقابل پیکان تهران داریم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: به امتیاز در دیدار مقابل پیکان تهران نیاز داریم.

نیاز به امتیاز دیدار مقابل پیکان تهران داریم

بهروز عطایی قبل از دیدار حساس هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که با جدال کاله مازندران و پیکان تهران دنبال می‌شود در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: همه بازی‌های لیگ برتر برای ما مهم و سخت هستند ولی دیدار مقابل پیکان از اهمیت و ارزش ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: برای راهیابی به جمع چهار تیم مرحله پلی‌آف لیگ برتر به امتیاز این دیدار نیاز داریم و باید برای تثبیت جایگاه خود در بالای جدول بجنگیم.

عطایی با اشاره به این‌که با توجه به وضعیت جدول، موقعیت دو تیم در آن و همچنین مهره‌هایی که در دو تیم به خدمت گرفته شدند انتظار بازی با کیفیتی در آمل می‌رود، تصریح کرد: نمایش خوبی را از دو تیم شاهد بوده امیدواریم بازی تماشاگرپسند و پرتحرکی امروز رقم بخورد.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با اشاره به این‌که هر دو تیم شناخت خوبی از یکدیگر دارند، ادامه داد: دو تیم از نقاط ضعف و قوت یکدیگر آگاهی دارند البته برای ما مهم نتیجه دیدار است چرا که نیاز به کسب امتیاز در آن داریم.

وی در مورد مصدومان این تیم یادآور شد: در هفته‌های گذشته مصدومان زیادی داشتیم و هم‌‌اکنون نیز محمد موسوی نیز از ناحیه کتف دچار آسیب‌دیدگی است و احساس ناراحتی می‌کند.

عطایی عنوان کرد: حمزه زرینی از بازیکنان تأثیرگذار کاله مازندران از مصدومیت رهایی پیدا کرده است ولی پتکویچ همچنان از ناحیه کمر احساس ناراحتی می‌کند.

انتهای‌پیام/86011/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول