اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال میزان:

بازی مقابل کاله آمل از باکیفیت‌ترین دیدارهای لیگ برتر والیبال بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال میزان خراسان‌رضوی گفت: بازی دیروز مقابل کاله مازندران یکی از زیباترین و با کیفیت‌ترین دیدارهای لیگ برتر والیبال کشور بود.

بازی مقابل کاله آمل از باکیفیت‌ترین دیدارهای لیگ برتر والیبال بود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جبار قوچان‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بازی روز گذشته در مقابل کاله آمل که با برتری تیم میزان همراه شد، اظهار کرد: حضور پرشور هواداران و والیبال دوستان در داخل و خارج سالن مهران در دیدار دیروز بی‌سابقه و فوق‌العاده بود.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان‌رضوی با بیان اینکه والیبال در کشور و در پی آن در استان خراسان‌رضوی مخاطبان بسیاری پیدا کرده است، گفت: اگر یک سالن 10 هزار نفره هم در مشهد ساخته شود جوابگوی هواداران و علاقه‌مندان عاشق والیبال نمی‌شود.

وی بازی دیروز تیمش مقابل کاله مازندران را یکی از زیباترین و با کیفیت‌ترین دیدارهای لیگ برتر والیبال کشور عنوان کرد.

قوچان‌نژاد گفت: با شرایط جسمی و روحی و روانی خوبی که بازیکنانمان در این دیدار داشتند یک روند کم اشتباه و با تمرکز بالا را پشت سر گذاشتیم و توانستیم سه امتیاز این دیدار حساس را کسب کنیم.

وی افزود: با کسب 31 امتیاز با یک پله صعود بالاتر از پیشگامان کویز یزد و در رده ششم جدول قرار گرفتیم و با تیم‌های 32 امتیازی چهارم و پنجم جدول تنها یک امتیاز اختلاف داریم.

انتهای پیام/70003/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول