اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی بنیاد مهدویت استان البرز:

نخستین باشگاه هواداران امام زمان (عج) ایران در استان البرز راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود استان البرز از راه‌اندازی نخستین باشگاه هواداران امام زمان (عج) ایران در استان البرز خبر داد.

نخستین باشگاه هواداران امام زمان (عج) ایران در استان البرز راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از بنیاد مهدویت استان البرز، محمد مشکانی اظهار داشت: این باشگاه به مناسبت ایام مبارک ماه ربیع‌الاول و دهه مبارک در این استان راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: مقدمات تأسیس این تشکل عظیم و زیربنایی از ماه‌های گذشته در بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (علیه‌السلام) استان البرز ایجاد شده بود و در این مدت به اهداف کوتاه‌مدت خویش نائل آمده و اکنون این باشگاه رسماً کار خود را آغاز کرده است.

این مسئول با بیان اینکه هم‌اکنون این باشگاه اقدام به عضوگیری کرده است افزود: تمام اقشار بدون محدودیت می‌توانند در این باشگاه عضو شده و سپس در کارگروه‌های تخصصی عضو عادی یا فعال باشند.

مشکانی ادامه داد: برای همه اعضا خدمات مهدوی (نظیر بهره‌مندی از منشورات مهدوی، پیامک‌های مهدوی، اردوهای مذهبی و ...) در نظر گرفته شده و برای اعضای فعال خدمات ویژه‌ای ارائه می‌شود.

وی گفت: برخی از کارگروه‌های تخصصی نیز شامل نرم‌افزار، سخت‌افزار، فرهنگیان، خانه‌داران، محصلین، دانشجویان، مشاغل آزاد، مهندسین، هنرمندان، پرستاران، و...است.

این مسئول خاطرنشان کرد: تاکنون بالغ بر 400 نفر عضو این باشگاه شده‌اند که نیمی از این افراد فرم مهدی یاور را نیز تکمیل کرده‌اند.

انتهای پیام/خ23002/خ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول