اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجری برنامه‌های مذهبی رادیو و تلویزیون در مازندران:

توجه به مفاهیم قرآنی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است

خبرگزاری فارس: مجری برنامه‌های مذهبی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی گفت: توجه به مفاهیم قرآنی از دغدغه‌های جدی مقام معظم رهبری است.

توجه به مفاهیم قرآنی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است

غلامرضا احمدی در حاشیه سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری در مورد کیفیت برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی کشور در استان مازندران اظهار داشت: تلاش همه دست‌اندرکاران در این دوره رقابت‌های قرآنی کشور این بود که آیتم‌های گنجانده شده در برنامه به نحو مناسبی برگزار شود.

وی با اعلام این‌که کیفیت مسابقات قرآنی در کشور سال به سال بهتر می‌شود، ادامه داد: سال گذشته نیز مجری این دوره از رقابت‌ها بودم و هر چه از زمان اولیه برگزاری مسابقات قرآنی کشور فاصله می‌گیریم به کیفیت و کمیت برگزاری مسابقات افزوده می‌شود.

مجری برنامه‌های مذهبی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی در ادامه در ارتباط با دلیل افزایش کیفیت مسابقات قرآنی کشور عنوان کرد: در سال‌های گذشته پایگاه و امور قرآنی فعال در کشور وجود نداشت اما این مرکز از امسال در کشور ایجاد شد.

وی تصریح کرد: ایجاد پایگاه امور قرآنی با پیگیری‌های اوقاف، کار بسیار مناسبی است که این پایگاه، بخش‌های مختلف قرآنی کشور را منسجم می‌کند.

احمدی در ادامه به برگزاری مسابقات مفاهیم در صحن علی مسابقات قرآنی کشور در مازندران اشاره کرد و گفت: توجه به مفاهیم قرآنی از دغدغه‌ها و تذکرات جدی رهبر معظم انقلاب به مسئولان فرهنگی کشور بود.

وی ادامه داد: در راستای رفع دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب، بحث مفاهیم قرآنی نیز به صحن علنی مسابقات قرآنی کشور آورده شد.

این مجری قرآنی خاطر نشان کرد: به خاطر برگزاری اولین دوره مسابقات مفاهیم قرآنی در کشور ممکن است ایرادهایی به نحوه برگزاری مسابقات وجود داشته باشد که با برگزاری مسابقات به صورت مستمر، ایرادهای اولیه برطرف می‌شود.

انتهای‌پیام/86004/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول