اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز و با حضور مسئولان استانی

جشن بزرگ عشایر کهگیلویه و بویراحمد در کلاچوی دهدشت برگزار شد

خبرگزاری فارس: صبح امروز و با حضور مسئولان استانی، جشن بزرگ عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد در کلاچوی دهدشت برگزار شد

جشن بزرگ عشایر کهگیلویه و بویراحمد در کلاچوی دهدشت برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، صبح امروز و با حضور گروه‌های عشایری از سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد جشن بزرگ عشایری استان در منطقه کلاچوی کهگیلویه برگزار شد.

در این مراسم که با حضور پرشور مردم و مسئولان استانی و شهرستانی همراه بود عشایر استان به صورت نمادین فعالیت‌های روزمره عشایری را برای حاضرین به نمایش گذاشتند.

اسب سواری، اجرای رقص محلی و شاهنامه‌خوانی از دیگر برنامه‌های این جشن باشکوه بود که مورد استقبال میهمانان قرار گرفت.

ابراهیم جعفری در ابتدای این مراسم با خیرمقدم به همه میهمانان و عشایری که در این جشن حضور یافتند، ابراز داشت: بدون شک عشایر یکی از ظرفیت‌های عظیم کشور در هر عرصه‌ای هستند.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه عشایر همواره نقش تعیین‌کننده‌ای در ایجاد امنیت و اقتصاد کشور داشته‌اند، تصریح کرد: تاریخ ایران اسلامی جانفشانی و دلاوری‌های آنها را از یاد نخواهد برد.

جعفری با اشاره به اینکه عشایر همواره با کمترین امکانات بهترین بهره‌وری را برای کشور به خصوص در بحث تولیدات دامی داشته‌اند، تاکید کرد: همه مدیران و مسئولان خود را موظف به خدمت‌رسانی به این سخت‌کوشان بی‌ادعا بدانند.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد از استان‌هایی است که از بیشترین درصد جمعیت عشایری نسبت به جمعیت برخوردار است، اضافه کرد: با تقویت و ساماندهی عشایر می‌توان خدمات‌رسانی را به آنها دوچندان کرد.

وی بیان کرد: در طول 34 سال از عمر انقلاب اسلامی خدمات شایسته‌ای به عشایر شد که امید می‌رود با برنامه‌ریزی و مدیریت این خدمات را افزایش داد.

وی حضور پرشور مردم و مسئولان را نشانه علاقه وافر آنها به زندگی ساده و محتوای عشایری دانست و افزود: عشایر در همه‌حال در صحنه‌های حساس انقلاب پشتوانه محکمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند.

انتهای پیام/82008/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول