اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مقامات ارشد کشوری و استانی انجام می‌گیرد

رونمایی از هتل لاله بزرگ‌ترین پروژه سرمایه‌گذاری تبریز

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز از افتتاح مجتمع‌های تجاری، خدماتی، رفاهی و تفریحی هتل پنج ستاره لاله تبریز به عنوان بزرگ‌ترین پروژه مشارکتی و سرمایه‌گذاری شهرداری خبر داد.

رونمایی از هتل لاله بزرگ‌ترین پروژه سرمایه‌گذاری تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین با اعلام اینکه هتل مشارکتی لاله بزرگ‌ترین پروژه سرمایه‌گذاری تبریز به شمار می‌رود افزود: مراحل اجرایی مجموعه هتل لاله تبریز در بخش‌های مختلف با سرعت و برنامه ‌زمان‌بندی قابل قبول در حال اجرا بوده و مجموعه مراکز خرید و تجاری این هتل فردا نوزدهم بهمن ماه و در آستانه سی و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار تبریز در عین حال با اعلام اینکه هم‌اکنون و به همت سرمایه‌گذاران این پروژه، هایپرمارکت بزرگ و مدرن هتل لاله تبریز تحت عنوان « آل این آل» راه‌اندازی شده و به ارایه خدمات به شهروندان می‌پردازد خاطرنشان کرد: با وجود گذشت مدت زمان اندکی از راه‌اندازی هایپرمارکت، این مجموعه رفاهی و خدماتی با استقبال چشمگیر عموم شهروندان تبریزی قرار گرفته و این نشان از حمایت و رضایتمندی مردم از اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مهم و بزرگ خدماتی و رفاهی در سطح شهر تبریز است.

شهردار تبریز در ادامه تصریح کرد: علاوه بر مراکز تجاری و خرید هتل لاله تبریز که قرار است همزمان با دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسند، مجموعه سالن همایش‌های این هتل تا پایان تیرماه و طبقه نخست هتل نیز تا پایان شهریورماه 92 به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

نوین در عین حال مجموعه هتل 5 ستاره لاله تبریز، بزرگ‌ترین پروژه مشارکتی شهرداری تبریز را محصول اعتماد و همدلی متقابل مدیریت شهری تبریز و سرمایه‌گذاران و نیز تلاش هدفمند این دو بخش در راستای تسریع روند توسعه شهری  ارزیابی و خاطرنشان کرد: این پروژه علاوه بر اینکه در همین مرحله اجرا و احداث برای حداقل 500 نفر و نیز هایپرمارکت آن برای 300 نفر ایجاد اشتغال کرده است در صورت تکمیل نهایی ، به طور مستقیم برای 3000 نفر و به طور غیرمستقیم برای 10 تا 15 هزار نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد که این رقم در نوع خود بی‌نظیر و قابل توجه خواهد بود.

وی با قدردانی از حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر و سرمایه‌گذاران این پروژه عظیم ابراز امیدواری کرد با افتتاح فاز به فاز هتل لاله تبریز زمینه برای افزایش رونق اقتصادی شهر تبریز، توسعه شهر، ایجاد اشتغال موثر و مولد و نیز رضایتمندی حداکثری مردم فراهم شود.

انتهای پیام/60002/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول