اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

ساخت موزه دفاع مقدس در استان بوشهر یک ضرورت است

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: ساخت موزه دفاع مقدس با توجه به وجود آثار و اسناد قابل توجه در استان یک ضرورت است.

ساخت موزه دفاع مقدس در استان بوشهر یک ضرورت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند در مراسم اختتامیه خاطره نویسی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس و عملیات‌های رزمندگان برای برخی مانند قصه است، تاکید کرد: باید نسل جوان با حماسه و ایثار رزمندگان که بدون کمترین امکانات نظامی دشمن را شکست دادند آشنا کرد تا این حماسه‌ها برای آنان مانند قصه نباشد.

وی مظلومیت رزمندگان، محاصره نظامی و اقتصادی و نبود امکانات نظامی لازم را از جمله مشکلات دوران جنگ دانست و تصریح کرد: رزمندگان با همین ویژگی‌ها توانستند دشمن را شکست دهند و سربلندی و عزت جمهوری اسلامی ایران را نشان دهند.

استاندار بوشهر اضافه کرد: ایران اسلامی با ساخت انواع تجهیزات نظامی، ماهواره‌ای پیشرفت تکنولوژی امروز در جهان سربلند و سرافراز است که این عزت و افتخار مدیون رشادت‌های رزمندگان است.

حسنوند با بیان اینکه جنگ نعمتی بود که ما با تجربه و آزموده کرد، افزود: این عزت و سربلندی رزمندگان موجب شد که جهانیان انگشت حیرت به دهان بگیرند.

وی رسالت رزمندگان و مسئولان در این برهه از زمان سنگین و مهم دانست و گفت: ساخت موزه دفاع قدس با توجه به وجود آثار و اسناد قابل توجه در استان یک ضرورت است ولی باید چند مجموعه دفاع مقدس به یک مجموعه تبدیل شود تا بتوان اعتبارات لازم را اختصاص داد.

استاندار بوشهر بر بیان خاطرات رزمندگان در عملیات‌ها و حمله‌ها تاکید کرد: رزمندگان بدون هیچ چشم داشتی پا در عرصه میدان جنگ می‌گذاشتند و با امکانات کم رفاهی با غیرت و همت در عملیات‌ها و دفاع‌ها شرکت می‌کردند.

انتهای پیام/66006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول