اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی لشگر 16 زرهی قزوین:

قدرت تفکر و خودباوری یادگار شهدای دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی لشگر 16 زرهی قزوین گفت: شهدای دفاع مقدس با کمترین امکانات به مقابله با دشمنان پرداختند و قدرت تفکر و خودباوری را برای ما به یادگار گذاشتند.

قدرت تفکر و خودباوری یادگار شهدای دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، امیر رضایی جانشین فرماندهی لشگر 16 زرهی قزوین در یادواره شهدای کارگری حوزه مقاومت بسیج شهید بابایی که در شرکت سایپا‌شیشه شهر صنعتی البرز برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی عزت را به ملت ایران بخشید و ایستادگی را جایگزین تسلیم محض به بیگانگان کرد.

وی عنوان کرد: دوران هشت سال جنگ تحمیلی با کمبود تجهیزات روبه‌رو بوده و رزمندگان دفاع مقدس با در نظر گرفتن تمامی محدودیت‌ها و کمبودها، در مصرف خویش توجه کرده و به صورت بهینه از تجهیزات استفاده می‌کردند.

جانشین فرماندهی لشگر 16 زرهی قزوین اذعان داشت: شهدای ما قدرت تفکر و خودباوری را برای ما به یادگار گذاشته‌اند و جنگ مهم‌ترین آزمایش انسانی بوده که عزت کشور در گرو آن است.

رضایی ابراز داشت: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با توکل به خداوند و پیروی از رهبری مقابل دشمنان ایستادند و حتی اجازه تجاوز به دشمنان و جدا شدن یک وجب خاک ایران را ندادند، در حالی که پیش از انقلاب، کشورهای بسیاری بدون هیچ‌‌گونه جنگ و درگیری از ایران جدا می‌شدند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امید است با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر میثاق و پیمان خویش را با آرمان‌های انقلاب و رهبری ثابت کنیم.

انتهای پیام/77007/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول