اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار حساس هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال؛

کاله پیروز جدال مدعیان قهرمانی لیگ والیبال / بازگشت ناامیدانه پیکان به پایتخت

خبرگزاری فارس: هفته دهمین دور برگشت و بیست و یکمین گام لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با دیدار حساس کاله مازندران و پیکان تهران دو تیم مدعی قهرمانی لیگ برتر پیگیری شد.

کاله پیروز جدال مدعیان قهرمانی لیگ والیبال / بازگشت ناامیدانه پیکان به پایتخت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از آمل در دهمین دیدار دور برگشت و بیست و یکمین هفته بیست و ششمین دوره لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور جام سردار سرلشگر شهید حسن طهرانی‌مقدم عصر فردا چهارشنبه شش دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که تنها نماینده مازندران در این رقابت‌ها میزبان پیکان یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی بود.

این دیدار حساس و نفس‌گیر که در پنج ست دنبال شد به نوعی تقابل عطایی و اکبری سرمربیان دو تیم بوده که این بار کفه ترازو به سود مازندرانی‌ها سنگینی کرد.

این دیدار سخت که با حضور بیش از 2 هزار و 500 هواداران والیبال‌دوست آملی در سالن ورزشی پیامبر اعظم(ص) این شهرستان دنبال شد یکی از زیباترین دیدارهای لیگ برتر بود.

پیکان تهران که چند هفته‌ای بر روی نوار پیروزی قرار داشت نمی‌خواست امروز دست خالی آمل را ترک کند و به همین دلیل در ست نخست با امتیاز (25 بر 23) بر کاله فایق آمد.

ولی شاگردان ملی‌پوش و با تجربه عطایی ست دوم را با نتیجه (25 بر 21) از آن خود کردند.

در اواسط ست سوم بازی داوودی والیبالیست پیکان با حرکتی تحریک‌کننده باعث اعتراض شدید هواداران تیم مقابل شد تا شاهمیری قاضی این دیدار برای دقایقی بازی را قطع کرد.

در پایان این ست نیز با نتیجه (25 بر 22) به سود پیکان خاتمه یافت.

ست چهارم را نیز کاله با حمایت بی‌امان و پرشور هواداران توانست با نتیجه سنگین (25 بر 16) از آن خود کند تا بازی با نتیجه تساوی دو بر دو دنبال شود.

در ست پنجم که یکی از ست‌های جذاب این دیدار بود کاله مازندران توانست با نتیجه (15 بر 11) پیروز شده و در مجموع با نتیجه سه بر دو پیکان مدعی را با شکست بدرقه کند.

البته پیکان با کسب یک امتیاز این دیدار صدرنشینی خود در لیگ برتر والیبال امسال را مسجل کرد و به عنوان تیم نخست وارد مرحله پلی‌آف شد.

با توجه به حساسیت لیگ برتر در روزهای پایانی دور مقدماتی تمام دیدارهای این هفته همانند هفته‌های گذشته به صورت همزمان دنبال شده و امیدوار حاتمی پیشکسوت والیبال کشورمان در این دیدار به عنوان ناظر فدراسیون بوده و سید حسین حسینی نیز به عنوان ناظر ویژه از نزدیک بر روند مسابقه نظارت داشت.

محمد شاهمیری تنها داور ایرانی دارای نشان FIVB و علیرضا قریب داور بین‌المللی امر قضاوت را بر عهده داشتند.

هم‌اکنون در جدول این دوره از رقابت‌ها پس از 20 هفته نبرد پیکان تهران با 16 پیروزی و کسب 46 امتیاز در مکان نخست این مسابقات جای دارد و کاله مازندران نیز با 15 پیروزی 41 امتیازی است.

انتهای پیام/86012/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول