اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری رقابت‌های انتخابی

کاراته‌کاران برتر قزوین برای حضور در رقابت‌های کشوری مشخص شدند

خبرگزاری فارس: با برگزاری سومین مرحله اردوی درون انتخابی و با نظر کادر فنی تیم کاراته استان قزوین 18 کاراته‌کای استان جواز حضور در مسابقات کاراته قهرمانی کشور را به دست آوردند.

کاراته‌کاران برتر قزوین برای حضور در رقابت‌های کشوری مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این رقابت‌ها و در وزن 55- کیلوگرم رضا صدیقی به همراه مربی خود صفرعلی بیگدلی از شهرستان اقبالیه و مهدی حیدرپور و مجید حسن‌نیا نیز به همراه مربی خود در قسمت آسیا‌بری از شهرستان الوند موفق شدند جواز حضور در تیم منتخب کاراته استان قزوین را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور به دست آورند.

اما در وزن 60- کیلوگرم نیز محمد ذوالقدر به همراه مربی خود حمید کرمی از قزوین، احمد عابدینی از تیم اقبالیه به همراه محمد سانی‌خانی از تیم اقبالیه و وحیدرضا قجر به همراه مربی خود در قسمت آسیا‌بری از شهرستان الوند نیز از جمله کاراته‌کاهایی بودند که در این وزن برای مسابقات قهرمانی کاراته کشور در تیم منتخب استان انتخاب شدند.

سیدامیر موسوی‌پور نیز از تیم تاکستان، رضا مرادی به همراه سعید طاهری هر دو از قزوین به همراه مربیان خود سیدمحمد موسوی‌پور، حسن طاهری و مهرداد درخشان‌مهر نیز دیگر ورزشکاران کاراته استان قزوین هستند که در وزن 67- کیلوگرم موفق شدند در قالب تیم منتخب استان برای حضور در مسابقات کشوری کاراته انتخاب شوند.

سیداحسان میررحیمی به همراه عرفان قربانی از قزوین و علیرضا محمدخانلو از تاکستان نیز دیگر کاراته‌کاهای استان بودند که به همراه مربیان خود عباس جنابی، شاهرخ رحمانی و حمید کرمی توانستند جواز حضور در تیم منتخب کاراته استان را برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور به دست آورند.

اما در وزن 84- کیلوگرم نیز سجاد علی‌گلزاده از تیم بیدستان به همراه مربی خود علی قاسمی و حسین صمدی و صفرعلی بیگدلی هر دو از قزوین به همراه مربیان خود حسن طاهری و بهروز اولادی از دیگر کاراته‌کاهایی بودند که در ترکیب تیم منتخب استان قزوین برای مسابقات قهرمانی کشور جای گرفتند.

سیدمهدی موسوی‌پور از تیم تاکستان به همراه مربی خود سیدمحمد موسوی‌پور، حمیدرضا مقدم از تیم الوند به همراه حسین‌رضا مقدم و ساسان نوروزی دیگر ورزشکار تاکستانی به همراه مربی خود شاهرخ رحمانی نیز در وزن 84+ کیلوگرم نیز موفق شدند جواز حضور در مسابقات قهرمانی کاراته کشور را به دست آورند.

این نفرات با توجه به برگزاری رقابت‌های کاراته قهرمانی استان که هفته گذشته با حضور بیش از 50 کاراته‌کا در خانه کاراته قزوین برگزار شد، موفق شدند جواز حضور در مسابقات قهرمانی کشور را کسب کنند.

رقابت‌های کاراته قهرمانی جوانان و بزرگسالان کشور بیست و پنجم بهمن ماه سال جاری با حضور برترین‌های کاراته کشور به مدت سه روز در اراک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/77004/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول