اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حال و هوای فجر انقلاب در شهرستان انار

بیان خاطرات رونق خاصی به جشن‌های انقلاب داد

خبرگزاری فارس: بیان خاطرات کسانی که در روز هشتم محرم 57 در راهپیمایی علیه رژیم ستم‌شاهی در شهرستان انار شرکت داشتند، رونق خاصی به محافل و مجالس جشن‌های انقلاب در این شهرستان داده است.

بیان خاطرات رونق خاصی به جشن‌های انقلاب داد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان انار، مردم انقلابی این شهرستان در این ایام که یادآور مبارزه، فداکاری‌ها و پیروزی بزرگ مردم ایران در برابر حکومت ستم‌شاهی است با تزیین و آذین‌بندی سردرب مغازه‌ها، ادارات، خیابان‌ها و مکان‌های عمومی و برگزاری مراسمات فرهنگی هنری در مساجد و تکایا دهه فجر را گرامی می‌دارند.

سه نفر از بزرگ مردان شهرستان انار در 18 آذر 57 مصادف با هشتم محرم به نام‌های شهید علی ندافیان، شهید حسن انارکی‌محمدی و شهید حسن قدیری که توسط دژخیمان شاه در حال راهپیمایی به سوی نوق و سپس رفسنجان بودند،به شهادت رسیدند و همچنین تقدیم بیش از 120 شهید دوران جنگ تحمیلی نشانگر انقلابی و مذهبی بودن مردم متدین این شهرستان است.

البته هنرمندان و جوانان از ماه‌های قبل با حضور در مساجد و مکان‌های فرهنگی خود را برای برنامه‌های شعر و شاعری، نمایشنامه‌نویسی، طنز و سرود آماده کردند که در دهه فجر اجرا کنند.

برگزاری یادمان شهدای انقلاب این شهرستان و نقل خاطره کسانی که در روز هشتم محرم 57 در راهپیمایی شرکت داشتند رونق خاصی به محافل و مجالس جشن‌های انقلاب در شهرستان انار داده است.

از دیگر برنامه‌های دهه فجر در این شهرستان، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری، تفریحی و ورزشی و افتتاح ده‌ها طرح کوچک و بزرگ و نمایشگاه‌های انقلاب است.

به گزارش فارس، مردم فهیم و همیشه در صحنه شهرستان انار آمادگی کامل خود را برای برگزاری باشکوه یوم‌الله 22 بهمن اعلام می‌دارند و در این روز همگام با مردم سراسر میهن اسلامی از مسجد صاحب‌الزمان(عج) تا امامزاده محمدصالح این شهرستان راهپیمایی می‌کنند.

انتهای پیام/80021/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول