اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر

4 طرح سازمان بهزیستی در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: در هشتمین روز از گرامیداشت ایام الله دهه فجر با حضور معاون درمان و پیشگیری از اعتیاد سازمان بهزیستی کشور، 4 طرح سازمان بهزیستی در سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

4 طرح سازمان بهزیستی در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، برگزاری نمایشگاه بزرگ عکس پیشگیری از اعتیاد و مضرات مواد مخدر، افتتاح کارگاه کارآفرینی و توانمندسازی معلولان و مددجویان تحت حمایت سازمان بهزیستی (شیکا)، افتتاح دومین مرکز ترک اعتیاد بانوان استان با عنوان نسیم مهر و افتتاح کارگاه آموزشی تولیدی اشتغال نسیم مهر از مهمترین طرح‌های افتتاح شده در هشتمین روز از گرامیداشت دهه فجر بود.

فرید براتی سده معاون درمان و پیشگیری از اعتیاد سازمان بهزیستی در حاشیه افتتاح این طرح‌ها اظهار داشت: نمایشگاه فوق به منظور آگاه سازی اعضای خانواده‌ها از مضرات مواد مخدر، روش برخورد با جوانان و نوجوانان، ایجاد انگیزه و اعتماد به نفس در آنان به منظور پیشگیری از اعتیاد، طراحی و به صورت سیار قابلیت اجرا در مراکز مختلف مانند مدارس، پارک‌ها و ادارات را دارد.

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان نیز افزود: در کارگاه کار‌آموزی و کارآفرینی شیکا که با همکاری سازمان بهزیستی استان تشکیل شده هم اکنون مددجویان سازمان در رشته‌های مختلف کیف سازی، کارگاه چرم، درب و پنجره سازی، مبلمان و خمیر کاغذ به فعالیت مشغولند.

محمد رضا سراوانی با بیان اینکه محصولات تولیدی در این کارگاه قابلیت عرضه به بازار را دارد، تصریح کرد: دومین کمپ ترک اعتیاد بانوان نیز بر اساس اصل 16 معاونت امور پیشگیری بهزیستی استان به منظور پذیرش و ترک اعتیاد بانوان خود معرف تشکیل شده که از جمله فعالیت‌های جانبی آن نیز کارگاه آموزشی تولیدی اشتغال است که  در آن فعالیت‌هایی از قبیل قارچ و سایر مشاغل خانگی به مراجعان آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام/ 75005/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول