اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی فردوس:

دهیاران از فضای انتخاباتی روستاها مراقبت کنند

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی فردوس گفت: دهیاران باید از فضای انتخاباتی روستاها مراقبت کنند.

دهیاران از فضای انتخاباتی روستاها مراقبت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، سید حسن بزم‌آرا ظهر امروز در نشست مشورتی دهیاران فردوس اظهار کرد: در آستانه برگزاری دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار داریم که به سبب موقعیت کنونی کشور، حضور حداکثری مردم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: دهیاران باید دقت از فضای انتخاباتی حاکم در روستاها مراقبت و اخبار و اطلاعات روستاها را به بخشداری منتقل کنند.

 

بخشدار مرکزی فردوس تصریح کرد: روستاها از فرهنگ ناب‌تر و بکرتری نسبت به شهرها برخوردار هستند بنابراین دشمن نیز همه توان خود را برای تهاجم فرهنگی در روستاها بکار گرفته است.

بزم‌آرا با اشاره به تشکیل شورای فرهنگی بخش و روستا در فردوس یادآور شد: در مقطع حساس کنونی و با توجه به هجمه فرهنگی دشمن، به انجام امور فرهنگی در روستاها نیاز داریم.

با پرداخت تسهیلات به ماندگاری روستاییان کمک کنیم

وی گفت: در حال حاضر تسهیلات بخش کشاورزی به صورت نامحدود در اختیار کشاورزان و دامداران قرار می‌گیرد که مردم روستا نیز باید از این فرصت استفاده کنند.

بخشدار مرکزی فردوس افزود: پرداخت تسهیلات اشتغال به جوانان روستا سبب تقویت و ماندگاری آنان در روستا و همچنین توسعه و پیشرفت روستاها می‌شود.

 

بزم‌آرا همچنین با اشاره به اهمیت راهپیمایی 22 بهمن، تصریح کرد: با توجه به فشارها، تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان خارجی و همگامان داخلی آنان، صحنه سیاسی و اجتماعی یوم الله 22 بهمن باید سرشار از حضور مردم باشد.

وی یادآور شد: زمانی که صحنه‌های سیاسی و اجتماعی ما خالی از حضور مردم باشد زمان شادی و خوشحالی دشمن است بنابراین باید در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن حضوری دشمن‌شکن داشته باشیم.

انتهای پیام/69007/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول