اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت مسئولان و به مناسبت دهه فجر صورت گرفت

ارائه خدمات ویژه به دو روستای محروم گچساران

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران گفت: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران و با همت مسئولان گچسارانی، خدمات ویژه‌ای به دو روستای بن پیر و بی‌بی حکیمه(س) ارائه شد.

ارائه خدمات ویژه به دو روستای محروم گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، امرالله فروزنده امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با بیان اینکه یکی از سرفصل‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) توجه ویژه به مناطق محروم است، اظهار داشت: کمیته امداد به سفارش امام راحل برای کمک به اقشار نیازمند راه‌اندازی شده و این نهاد افتخار دارد که خدمات ارزشمندی در راستای کمک به نیازمندان و محرومان ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: کمک در رفع مشکلات معیشتی محرومان و نیازمندان از اهداف اصلی راه‌اندازی کمیته امداد امام خمینی(ره) بوده که به لطف الهی تا به امروز این نهاد در رسیدن به اهداف خود موفق بوده است.

فروزنده خاطرنشان کرد: در همین راستا و به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، ستاد مناطق محروم این نهاد در روزهای اخیر به دو روستای «بن پیر» و «بی‌‌بی حکیمه» سرکشی و اقدامات خداپسندانه‌ای را به اهالی این روستاها ارائه داده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه این اقدامات به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران صورت گرفته است، تصریح کرد: ارائه سبد کالا به مددجویان یکی از اقدامات این نهاد به افراد زیرپوشش بوده که اقلام آن شامل برنج، قند، مایع ظرفشویی، پودر لباسشویی، چای، ماکارونی و مرغ است.

فروزنده عنوان کرد: خرید وسایل سرمایشی و گرمایشی از جمله کولر آبی و بخاری به خانواده‌های فاقد این وسایل که زیرپوشش این نهاد هستند، از جمله اقدامات سفر اخیر مسئولان کمیته امداد و دیگر ادارات به روستاهای «بن پیر» و «بی‌بی حکیمه» بوده است.

وی در ادامه توجه به برطرف کردن مشکلات شرعی و فردی مددجویان را امری لازم و خداپسندانه دانست و بیان داشت: در همین راستا در سفر اخیر از مشاوران بهداشتی، مذهبی و دینی برای کمک به خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد روستاهای بن پیر و بی‌بی حکیمه(س) استفاده شد.

فروزنده از اولویت ویژه طرح هادی در زمینه بهسازی و احداث مسکن و سرویس بهداشتی در این روستاها خبر داد و ابراز داشت: با توجه به حضور دیگر ادارات و نهادها از جمله بخشداری، اداره آبفای روستایی، اداره برق و آموزش و پرورش گچساران در سفر اخیر مقرر شد در زمینه رفع مشکلات این روستاها از جمله برطرف کردن نوسانات برق، معابر، آب و مشکل طرح هادی با پیگیری بخشداری در اولویت کاری قرار گیرد.

به گزارش فارس، روستاهای «بن پیر» و «بی‌بی حکیمه» از جمله روستاهای محروم گچساران بوده که در این روستاها افزون بر 25 خانوار زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) وجود دارد که از این تعداد 20 خانوار در روستای بن پیر و 5 خانوار نیز در بی‌بی حکیمه(س) قرار دارد.

انتهای پیام/82014/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول