اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام‌الله دهه فجر صورت گرفت

بهره‌برداری از 10 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد دلگان

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد دلگان گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، 10 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد شهرستان دلگان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از 10 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد دلگان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، عبدالرحمن بزمانی صبح امروز در مراسم افتتاح این واحدهای مسکونی اظهار داشت: برای احداث این واحدها در مجموع 900 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: همچنین تحویل 30 مورد جهیزیه به ارزش 450 میلیون ریال و تعداد 20 مورد هدیه ازدواج با اعتباری بالغ بر 100 میلیون ریال به نوعروسان تحت حمایت از دیگر برنامه‌های این نهاد در سال‌جاری است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دلگان نیز در این مراسم ضمن تبریک دهه فجر گفت: این ایام تداعی‌گر روزهای شیرین انقلاب اسلامی است که با اتحاد و همبستگی اقشار مختلف ملت، سرنگونی رژیم شاهنشاهی رقم خورد.

حجت‌الاسلام کمال نوابی دهه فجر را سرآغاز طلوع اسلام و مقطع رهایی ملت ایران دانست.

وی بیان داشت: مسئولان باید در این ایام باشکوه به انعکاس رشادت، شجاعت، بصیرت و ایثار مردم مؤمن و ولایتمدار ایران اسلامی پرداخته و زوایای شکل‌گیری انقلاب اسلامی را برای نسل جوان جامعه بیان کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی دلگان ادامه داد: این دهه بازتاب آرمان‌های بلند بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و هزاران آلاله به خون خفته انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و پژواک ارزش‌ها، خدمات و دستاوردهای بزرگ دانشمندان و جوانان در تمام عرصه‌ها است.

نوابی در این مراسم توجه به قشرهای کم درآمد و نیازمند را از اهداف مهم دولت خدمتگزار عنوان و ابراز امیدواری کرد: با تلاش‌های مسئولان مشکلات این قشر برطرف شود.

انتهای پیام/75006/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول