اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی امام جمعه دهدشت صورت گرفت

برگزاری نشست هم‌اندیشی ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد/ تأکید بر حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری فارس: نشست هم‌اندیشی ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن به میزبانی امام جمعه دهدشت برگزار شد.

برگزاری نشست هم‌اندیشی ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد/ تأکید بر حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، در آستانه سی و چهارمین طلیعه فجر انقلاب و به منظور بحث و تبادل نظر پیرامون راه‌های پیشبرد اهداف نماز جمعه، نشست هم‌اندیشی ائمه جمعه استان عصر امروز در دفتر امام جمعه دهدشت برگزار شد.

در این گردهمایی که ائمه جمعه سراسر استان حضور داشتند، حجت‌الاسلام نصیر حسینی ضمن تبریک فجر شکوهمند انقلاب اسلامی و یادآوری رشادت‌های ملت ایران اسلامی اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی و غلبه بر حکومت سراسر ظلم و فساد طاغوت، برگ زرینی در تاریخ مملکت رقم زد و دستاوردهای عظیمی برای ایران اسلامی به وجود آورد.

حسینی برگزاری نماز دشمن‌شکن و وحدت‌آفرین جمعه را یکی از مهم‌ترین برکات انقلاب اسلامی خواند و خاطرنشان کرد: نماز جمعه پشتوانه محکم و عامل مؤثر در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است.

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: نماز جمعه نمایشی از قدرت سیاسی و اجتماعی اسلام است و تجمع هفتگی مردم در مصلاهای نماز جمعه فرصت خوبی است برای استحکام ایمان و نهراسیدن از دشمن، بنابراین ائمه جمعه باید این فرصت طلایی و اجتماع عظیم و باشکوه مردمی را غنیمت شمارند.

حسینی با تبیین جایگاه تریبون مقدس نماز جمعه عنوان کرد: ائمه جمعه مسئولان انقلاب و نظام هستند و آموزش سیاست دینی و تفکرات سیاسی مردم به دست ائمه جمعه است.

خطیب جمعه دهدشت ابراز داشت: جایگاه نماز جمعه از چنان قداستی برخوردار است که دشمنان همواره سعی در انهدام این جایگاه مردمی داشته و دارند؛ اگر این جایگاه با حضور مردم پرشور باشد، جایگاه امامت و ولایت هم قوت می‌گیرد.

وی با اشاره به لزوم تعامل مدیران دستگاه‌های اجرایی با ائمه جمعه اذعان داشت: مدیران اجرایی بازوی عملیاتی ائمه جمعه  هستند و ایجاد تحول عظیم فرهنگی در جامعه، نیازمند همدلی و هم اندیشی همه ائمه جمعه است.

انتهای پیام/82008/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول