اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک جانباز 70 درصد انقلاب در دیدار با دانشجویان بسیجی:

پیرو خط ولایت باشید / 22 بهمن خنثی‌کننده توطئه‌های دشمن است

خبرگزاری فارس: جانباز 70 درصد انقلاب در مازندران با اشاره به اینکه باید پیرو خط ولایت و رهبری باشید، گفت: شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن باعث سرکوب دشمن و خنثی کننده تمام توطئه آنان می‌شود.‌

پیرو خط ولایت باشید / 22 بهمن خنثی‌کننده توطئه‌های دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد شهرستان نکا در شرق مازندران ظهر امروز به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در آسایشگاه جانبازان امام علی (ع) شهرستان ساری حضور یافتند.

در این دیدار دانشجویان از جانبازان قطع نخاعی دیدار و به ‌پاس مجاهدت‌هایی که در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی انجام دادند تقدیر و تشکر کردند.

در این دیدار که 40 جانباز قطع نخاعی 70 درصد به بالا به همراه خانواده‌ها و تیم پزشکی‌شان حضور داشتند مورد استقبال دانشجویان قرار گرفتند.

در ابتدای این دیدار، حافظ نجفی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نکا با اشاره به برنامه‌های بسیج دانشجویی در تجلیل از جانبازان گفت: ترویج فرهنگ ایثارگری و شهادت‌طلبی در اولویت برنامه‌های فرهنگی سپاه و بسیج دانشجویی قرار دارد.

نجفی در این دیدار با بیان اینکه شرمنده وجود جانبازان و جانفشانی‌هایشان هستیم، گفت: به هیچ طریق نمی‌توانیم ایثارگری‌های شما جانبازان را جبران کنیم.

وی تصریح کرد: ما دانشجویان خود را خادم بی‌منت شما جانبازان می‌دانیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نکا با اشاره به تاریخ سراسر مجاهدت و رشادت صدر اسلام و یاران پیامبر (ص) که سختی‌های فراوانی را در این راه تحمل کردند، خاطر نشان کرد: رمز موفقیت اسلام همان صبوری‌ها و شکیبایی‌های امروز جانبازان و همسران بزرگوارشان است.

همچنین در این دیدار حسن مالایی‌کناری، جانباز 70 درصدی اوایل انقلاب که در حین فرار از دست ساواکیان شاه به ضرب گلوله قطع نخاع شد، گفت: در حین پخش اعلامیه امام (ره) توسط ساواک دستگیر و شکنجه بسیار شدیم.

وی تصریح کرد: در 5 آذر سال 1357 در شهر بابل در حین فرار از دست ساواک به ضرب گلوله از ناحیه ستون فقرات، قطع نخاع شدم و 34 سال است که بر روی ویلچر زندگی می‌کنم.

این جانباز 70 درصد از مردم انقلابی ایران خواستار پیروی از خط ولایت و رهبری شد و افزود: از رهبر خود فاصله نگیرید و در تمامی مراحل زندگی خود از فرامین ایشان پیروی کنید.

وی راه نجات بشر را پیروی از دستورات مقام معظم رهبری دانست و بیان کرد: راه موفقیت شما جوانان در پیروی از دستورات مقام معظم رهبری است و موفقیت جامعه نیز در گرو عملکرد شما نسبت به انجام فرامین رهبری است.

مالایی کناری از مسئولان خواستار خدمت هر چه بهتر و صادقانه‌تر به مردم شد و بیان داشت: آنچه که باعث رشد و بالندگی ایران اسلامی می‌شود انجام دهید و در همه حال از دستورات مقام معظم رهبری پیروی کنید.

این جانباز 70 درصد همه مردم را به شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن دعوت و تاکید کرد: حضور شما مردم انقلابی باعث سرکوب دشمن و خنثی‌کننده تمامی توطئه آنان می‌شود.

مالایی کناری در پایان بیان داشت: به دعوت مقام معظم رهبری لبیک بگویید و از قافله عظیم جانبازان و ایثارگران عقب نمانید.

انتهای پیام/2296/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول