اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رزمایش فجر انقلاب اسلامی-8

رجبی‌مقدم: رزمایش فجرآفرینان پیام روشنی به بدخواهان انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرماندار فردوس گفت: رزمایش فجرآفرینان انقلاب، پیام روشنی به همه بدخواهان انقلاب و به ویژه سردمداران نظام سلطه است.

رجبی‌مقدم: رزمایش فجرآفرینان پیام روشنی به بدخواهان انقلاب است

محمدرضا رجبی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس، مستقر در محل برگزاری «رزمایش فجر انقلاب اسلامی» اظهار داشت: با حضور بسیج در همه عرصه‌های نظامی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، دشمنان ملت ایران هیچ‌گاه نمی‌توانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: برگزاری رزمایش فجرآفرینان انقلاب با حضور گردان‌های بیت‌المقدس در سراسر استان شهیدپرور و دلاورخیز خراسان جنوبی و با هدف ارتقای آمادگی بسیجیان برگزار می‌شود.

بسیجیان عزتمند و مخلص منطقه در اوج آمادگی‌اند

فرماندار فردوس خاطرنشان کرد: آمادگی بسیجیان عزتمند و مخلص منطقه، پیام روشنی به همه بدخواهان انقلاب و به ویژه سردمداران نظام سلطه است.

رجبی‌مقدم تصریح کرد: جای بسی افتخار است که در آستانه سی ‌و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضور پرشور و مؤمنانه جوانان این مرز و بوم در صحنه‌های مختلف، از حضور مجاهدانه نسل اول انقلاب در عرصه هشت سال دفاع مقدس کمتر نیست.

ضامن تداوم راه شهیدان، هم‌پیمانی با ولی فقیه است

فرماندار فردوس عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به خوبی می‌دانند که آنچه سبب بقا و تداوم راه شهیدان این مرز و بوم است، هم‌پیمانی و استواری بر سر عهد و پیمان با ولی امر مسلمین، مقام معظم رهبری است.

                                                                    

رجبی‌مقدم افزود: امروز دشمنان اسلام به همان اندازه که از پیشرفت‌های دفاعی و نظامی در ایران وحشت دارند از حضور آگاهانه و مخلصانه ملت ایران به ویژه جوانان برومند در رزمایش‌های مختلف هراسان هستند.

انتهای پیام/69007/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول