اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آستارا:

مذاکره با چاشنی تحریم هم خوانی ندارد/ آمریکا اول از ملت ایران عذرخواهی کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه آستارا با اشاره به درخواست آمریکا از ایران برای مذاکره، گفت: درخواست مذاکره آمریکا با منطق تحریم و فشارهای مضاعف بر ملت ایران هم خوانی ندارد.

مذاکره با چاشنی تحریم هم خوانی ندارد/ آمریکا اول از ملت ایران عذرخواهی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به برگزاری پرشور یادواره شهدای این شهرستان، اظهار کرد: امروز تمام افتخارات کشور را مدیون انقلاب و شهدا و رزمندگان اسلام هستیم و باید تا آخرین قطره خون از آن ها دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه اگر هر روز برنامه‌ای برای بزرگداشت شهدا و ایثارگران برگزار شود باز هم حق آن ها ادا نمی‌شود، افزود: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان افتخار و سرمایه انقلاب اسلامی هستند و باید قدر آن ها را بدانیم.

خطیب جمعه آستارا با بیان فرازهایی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از پرسنل نیروی هوایی ارتش در سال روز دیدار با امام راحل و اعلام همبستگی آن ها با امام شهدا، اذعان کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در این دیدار پیشرفت‌های ایران اسلامی در تمام حوزه‌ها و به ویژه پیشرفت‌های نظامی و هسته‌ای را بعد از انقلاب اسلامی بسیار مطلوب عنوان کردند.

وی درباره درخواست مقام‌های آمریکایی برای مذاکره با ایران، خاطر نشان کرد: مقام‌های آمریکایی در حالی درخواست مذاکره مستقیم با ایران را می‌دهند که هیچ منطقی در این زمینه وجود ندارد زیرا ضمن درخواست مذاکره، تحریم و فشارها علیه ملت ایران اسلامی را چندین برابر می‌کنند.

حافظ‌نیا به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره درخواست مقام‌های آمریکایی برای مذاکره با ایران اشاره کرد و یادآور شد: مذاکره به معنای دوستی است که باید آن ها شرایط دوستی را داشته باشند و آمریکا باید حسن نیت خود را ثابت کند و از ظلم‌هایی که در حق ملت ایران انجام داده عذرخواهی کند و بعد درخواست مذاکره داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سال روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و حضور پرشکوه مردم مؤمن و ولایت مدار ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن، متذکر شد: تمام نگاه‌های دشمنان نظام و اسلام و استکبار جهانی به روز 22 بهمن در ایران دوخته شده است که بار دیگر مردم با حضور باشکوه خود پاسخ محکم و دندان‌شکنی به آن ها می‌دهند.

امام جمعه آستارا، حضور باشکوه و پرشور مردم غیور و ولایت مدار ایران اسلامی را دارای مفهوم بزرگی خواند و خاطر نشان کرد: حضور مردم نشانه بصیرت و درک بالای ملت ایران و اعلام همبستگی با آرمان‌های انقلاب و ولایت فقیه است و به استکبار نشان می‌دهند که در راه رسیدن به آرمان‌های انقلاب و رهبری ذره‌ای کوتاه نمی‌آیند.

وی با تصریح بر اینکه ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی در طول 33 سال گذشته به دستاوردها و پیشرفت‌های علمی چشمگیری دست یافته است، یادآور شد: تا زمانی که ملت غیور ایران وحدت و همدلی خود را حفظ کنند و همواره تابع محض ولایت فقیه باشند کوچک‌ترین خدشه‌ای به کشور و نظام وارد نمی‌شود.

انتهای پیام/84002/ع40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول