اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودبار:

آمریکایی‌ها در زمان بن‌بست پیشنهاد مذاکره می‌دهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه رودبار گفت: پیشنهاد آمریکایی‌ها برای مذاکره تنها زمانی صورت می‌گیرد که به بن‌بست رسیده باشند و برای نجات خود چنین بحثی را به میان آورده‌اند.

آمریکایی‌ها در زمان بن‌بست پیشنهاد مذاکره می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حجت‌الاسلام عباس گروهی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه، وحدت را یکی از عواملی که سبب پیروزی و بقای انقلاب اسلامی شد، دانست و اظهار داشت: قرآن کریم و روایت معصومین راجع به آن سفارش اکید دارند و تشویق و ترغیب مردم به وحدت و همدلی و از طرف دیگر نهی از تفرقه و اختلاف‌افکنی است.

وی افزود: اگر به تاریخ انقلاب اسلامی کشورمان توجه کنیم، متوجه می‌شویم افرادی که از مسیر دین، رهبری و قرآن جدا شدند، چگونه در دام شیطان افتادند، مانند بنی‌صدر که رئیس جمهور مملکت بود.

گروهی به دیدار مقام معظم رهبری به مناسبت 19 بهمن ماه روز نیروی هوایی اشاره کرد و بیانات رهبری را بسیار مهم و با ارزش دانست و بیان داشت: پیشنهاد آمریکایی‌ها برای مذاکره تنها در زمانی صورت می‌گیرد که به بن‌بست رسیده باشند و برای نجات خود چنین بحثی را به میان آورده‌اند.

وی تصریح کرد: این پیشنهاد به تعبیر دیگر یک بام و دو هوا است، زیرا اگر کسی به دنبال صلح و آشتی باشد، حرف‌هایش را از موضع قلدری و خباثت نمی‌زند و مسئولان آمریکایی می‌گویند، ما ایران را تحریم کردیم تا اینکه مردم در مقابل این نظام برخیزند و از طرفی می‌گویند ما خواستار مذاکره با ایران هستیم.

گروهی عنوان کرد: به گفته رهبری مذاکره و فشار دو راه جدا از یکدیگر است و با هم قابلیت جمع شدن را ندارند، مذاکره وقتی معنا و مفهوم پیدا می‌کند که از روی حسن نیت باشد نه از روی سوء نیت و در طول این 34 سال آمریکایی‌ها هیچ‌گونه حسن نیت و صداقتی از خود نشان ندادند.

وی در ارتباط با عده‌ای که می‌گویند، مذاکره با آمریکا خوب و مثبت است، گفت: رهبری از این افراد تعبیر به افراد ساده لوح کردند و فرمودند که ما در طول 34 سال از عمر انقلاب به جز سوءنیت، بی‌اعتمادی، خیانت و خباثت چیزی دیگر ندیدیم.

گروهی به سخنان رهبری خطاب به مسئولان که بداخلاقی‌ها را کنار بگذارند، اشاره کرد و افزود: این حرف رهبری دارای معانی است و امروز وحدت نیاز اساسی و جدی نظام و کشور است.

وی خاطرنشان کرد: در دنیا وقتی که افراد بخواهند سالگرد انقلاب کشورشان را جشن بگیرند، فقط عده‌ای از خواص گرد هم جمع می‌شوند، اما در کشور ما برعکس است و همه مردم وارد صحنه می‌شوند و در راهپیمایی 22 بهمن حضور فعال دارند.

انتهای پیام/2655/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول