اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی شرق استان تهران خبر داد

زورگیران مأمورنما مغلوب هوشیاری پلیس شهرستان پیشوا

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت: با هوشیاری پلیس شهرستان پیشوا، سه زورگیر مأمورنما به دام افتادند.

زورگیران مأمورنما مغلوب هوشیاری پلیس شهرستان پیشوا

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مأموران کلانتری مرکزی شهرستان پیشوا شرق استان تهران نیمه شب گذشته سه زورگیر مأمورنما که از شهروندان به زور و با تهدید و ارعاب اخاذی کرده بودند را شناسائی و دستگیر کردند.

جمال نیکجو گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اخاذی و زورگیری از یکی از شهروندان و اعلام پلاک خودروی زورگیران از سوی مالباخته موضوع به ‌طور ویژه در دستورکار مأموران قرار گرفته و بلافاصله طرح مهار به مرحله اجرا درآمد.

جانشین فرماندهی انتظامی شرق تهران اظهار داشت: مالباخته نیمه‌های شب سوار خودروی عبوری با سه سرنشین شده و در میانه راه سرنشینان خودرو با عنوان اینکه مأمور هستند و قصد یافتن مواد مخدر دارند، فرد مالباخته را بازرسی کرده و مقدار پنج میلیون و هشتصد هزار ریال وجه نقد را به زور از وی گرفته و از خودرو پیاده‌اش می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه پلاک خودرو از سوی مالباخته به مأمور ارائه شده بود، اذعان داشت: مأموران با اجرای طرح مهار موفق به شناسائی و دستگیری یکی از متهمان در داخل شهر پیشوا شده و پس از انتقال خودرو و راننده به کلانتری و هماهنگی با مقام قضایی، دستور دستگیری دو متهم دیگر را نیز صادر و هر دو متهم در مخفیگاه‌شان دستگیر شدند.

نیکجو در پایان به شهروندان توصیه کرد که هنگام تردد در ساعات پایانی روز به هیچ عنوان از وسایل نقلیه عبوری و شخصی و مشکوک استفاده نکرده و در هنگام حمل پول و یا اشیاء گران‌قیمت، حتماً از وسایل نقلیه عمومی و یا آژانس‌های مسافربری معتبر استفاده کنند.

انتهای پیام/2462/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول