اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر صورت گرفت

اهدای خون توسط بانوان کارشناس در ادارات کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: به مناسبت دهه فجر، بانوان کارشناس در ادارات کهگیلویه و بویراحمد با حضور در مرکز انتقال خون یاسوج، خون اهدا کردند.

اهدای خون توسط بانوان کارشناس در ادارات کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد، بانوان کارشناس نهادها و ادارات به مناسبت دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی از انتقال خون مرکز این استان بازدید کردند.

رستم حسن‌زاده نقش بانوان در جامعه را مهم دانست و گفت: این قشر از جامعه نقش بسیار مهم و اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته و همواره همچون گذشته در تمامی صحنه‌ها وارد خواهند شد.

سرپرست انتقال خون کهگیلویه و بویراحمد اهداء خون در بین بانوان این استان را پایین عنوان کرد و گفت: بیشترین نگرانی بانوان و مادران آینده ایران اسلامی از بروز کم خونی بوده که باید گفت در این مرکز با انجام آزمایش‌های مختلف، فرد چکاپ کامل می‌شود و در صورت امکان و شرایط مورد نیاز خون‌گیری نیز صورت می‌گیرد.

حسن‌زاده تصریح کرد: با توجه به پایین بودن اهداء خون بانوان در سطح کهگیلویه و بویراحمد، امیدواریم مشاوران و کارشناسان نهادها، ادارات و دستگاه‌های اجرایی اقدامات لازم جهت استقبال این قشر از جامعه را در دستور کار خود قرار دهند.

این مسئول اهداء خون را نیازمند فرهنگ‌سازی صحیح دانست و گفت: بانوان کارشناس ادارات می‌توانند به عنوان سفیران انتقال خون فرهنگ اهداء خون را در دستگاه‌ها احیا کنند از این رو این قشر اهداءکننده دچار مشکل نشوند و افراد نیازمند به خون با مشکلی مواجه نشوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج بانوان کارشناس ادارات و نهادهای اجرایی در اقدامی خداپسندانه و به مناسبت دهه پر فروغ فجر خون خود را اهداء کردند و از تمامی بانوان و کسانی که شرایط خون‌دهی را دارند خواستار حضور و اهداء خون به هم‌نوعان خود شدند.

انتهای پیام/82011/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول