اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-307

سعدالدین: کمیته امداد به ایجاد اشتغال پایدار بیشتر توجه کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سمنان گفت: کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) در سال‏های اخیر خدمات شایانی انجام داده است و امروز باید به ایجاد اشتغال پایدار بیشتر توجه کند.

سعدالدین: کمیته امداد به ایجاد اشتغال پایدار بیشتر توجه کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین عصر امروز در بازدیدی که به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سمنان داشت، اظهار کرد: توجه و عنایات خاص حضرت امام راحل  به محرومان، نیازمندان و اقشار ضعیف جامعه بی‏شک از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی وجود داشت و روز به روز نیز بیشتر می‏شد.

وی در این بازدید که از بخش‏های مختلف کمیته امداد امام خمینی(ره) سمنان انجام شد، با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، بنیان‏گذار کبیر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: توجه امام خمینی(ره) به اقشار ضعیف جامعه، نیازمندان و محرومان از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی خود را جلوه‏گر ساخت و این امر از الهی بودن آرمان‏های انقلاب نشأت می‏گیرد.

سعدالدین تصریح کرد: فرمان حضرت امام خمینی(ره) در تشکیل کمیته امداد و به دنبال آن، ارائه خدمات به اقشار محروم و نیازمند جامعه در این 34 سال از نظر کیفی و کمی بسیار قابل توجه است.

وی عنوان کرد: امروز نیز باید توجه بیشتری به ایجاد اشتغال پایدار برای افراد زیرپوشش کمیته امداد در جای جای ایران اسلامی از جمله استان سمنان داشت؛ چراکه این امر در نهایت نتایج بسیار مطلوبی را برای کشور و جامعه اسلامی به همراه داشته است.

فرماندار شهرستان سمنان اضافه کرد: حرکت‏های متعددی در سال‏های گذشته در کمیته امداد در سراسر کشور صورت گرفته که به عنوان نمونه می‏توان به بیان آنها در حضور دانشجویان زیرپوشش این نهاد حمایتی در مقاطع مختلف علمی و کارآفرینی برای این افراد اشاره کرد.

کمیته امداد به خانواده‏های در معرض آسیب بیشتر توجه کند

نماینده مردم شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید خواستار توجه بیشتر به محرومان و نیازمندان شد.

علیرضا خسروی در بخش دیگری از سخنان خود از اقدامات کمیته امداد امام خمینی(ره) در حوزه شهرستان سمنان قدردانی کرد و گفت: حرکت در مسیر ارائه خدمات بیشتر و مستمر به خانواده‏های زیرپوشش کمیته امداد بسیار ارزنده است و باید با قوت ادامه یابد.

وی ابراز داشت: کمیته امداد باید به زنان سرپرست خانوار و خانواده‏های در معرض آسیب در جامعه بیشتر توجه کند.

نماینده مردم شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیته امداد به خوبی و زیبایی هرچه تمام‏تر به نام مبارک امام خمینی (ره) مزین شده و این اقدام فرخنده‏ای است که باید قدر آن را دانست.

خسروی در پایان بیان داشت: کمیته امداد باید به عنوان نهادی انقلابی و مثمرثمر در جامعه ایفای نقش کند و فعالیت‏های آن در بین دستگاه‏های خدماتی موجود در استان سمنان بسیار مطرح است.

نماینده مردم شهرستان‏های سمنان ومهدیشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: در برهه کنونی، نیاز به توجه بیشتر به ارائه خدمات از سوی کمیته امداد در زمینه‏های مختلف ضروری به نظر می‏رسد.

انتهای پیام/2249/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول