اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) مطرح کرد

جمهوری اسلامی کانون توجه همه محرومان و مستکبران

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: امروز جمهوری اسلامی کانون توجه همه محرومان و مستکبران جهان است.

جمهوری اسلامی کانون توجه همه محرومان و مستکبران

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد حسینعلی یوسفعلی‌زاده بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: دشمنان نظام همواره با بغض و کینه به این انقلاب نگاه کرده و لیکن به کوری چشم دشمنان اسلام انقلاب جهان گیر شده است و بیداری‌های اسلامی در پرتو انقلاب اسلامی رقم می‌خورد.

وی تصریح کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی که برخاسته از مکتب اسلامی و ارزش‌های دینی دارد، بیش از هر زمان دیگر عالم گیر شده و در حقیقت این‌گونه حرکت بی نظیر بوده و خدای را به خاطر این نعمت ارزشمند شاکر هستیم.

یوسفعلی‌زاده با بیان این‌که در انقلاب شکوهمند اسلامی حرکت‌های اصیل جاری و ساری شده تداوم دارد، تصریح کرد: ما به عنوان سرباز انقلاب آماده پاسداری از تمامی ارزش‌های نظام اسلامی بوده و هیچ‌گاه در دفاع از این آرمان‌ها کوتاه نخواهیم آمد.

* سپاه پاسداران مهم‌ترین مولود انقلاب است

وی یکی از مهم‌ترین مولودهای انقلاب را سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: سپاه در واقع یکی از توفنده‌ترین مولودهای انقلاب بوده که برخاسته از ارزش‌ها و بطن انقلاب بوده و دستاوردهای فراوانی را برای نظام اسلامی داشته است.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی تاکید کرد: سپاه امروز حافظ انقلاب اسلامی بوده و انگار این‌ها لازم و ملزوم یکدیگر هستند و همه به داشتن چنین سپاهی افتخار می‌کنند.

وی اظهار کرد: بی تردید این افتخار در سپاه پاسداران بوده که با وجود تمام فتنه‌ها توانسته از میراث انقلاب پاسداری کند و هر روز به کوری چشم دشمنان این انقلاب ادامه داشته و اکنون نیز در آستانه جشن‌های سالروز پیروزی قرار داریم.

یوسفعلی‌زاده ادامه داد: برای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همه لبیک گفتند و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های انقلاب نیز همین وجه مردمی بودن آن است که تا به امروز الحمدالله تداوم داشته است.

وی از ولایت فقیه، ملت و نظام اسلامی به عنوان ارکان انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: این مؤلفه باعث پیروزی انقلاب اسلامی شده و این اکنون این منطقه در نظام اسلامی جاری است.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران در بطن خودش یک ظرفیت فراگیر به عنوان بسیج 20 میلیونی دارد، افزود: این ظرفیت با سپاه ارتباط تنگاتنگی داشته و امروز در برنامه‌های مختلف مشارکتی فعالانه را دارد.

به گفته وی، در خراسان شمالی بسیج دارای دو هزار پایگاه واحد مقاومت، کانون، دفتر در سطح استان بوده که تمام این‌ها در دهه فجر نیز به عنوان ستادهای مردمی برنامه‌های مختلف را به اجرا در می‌آورند.

یوسفعلی‌زاده اضافه کرد: اینکه دشمنان انقلاب اسلامی نمی‌توانند شناسایی کنند که پاسداران انقلابی کجا هستند به خاطر همین است که نیروهای بسیجی در هر مکان و زمانی حاضر بوده و آمادگی داشته تا از تمام هستی خودشان بگذرند.

* دشمن شناسی وظیفه آحاد مردم در نظام اسلامیست

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی هم‌چنین بر دشمن شناسی از سوی آحاد مردم تاکید کرد و گفت: ما از دشمن توقع دوستی نداریم و دشمن هر چه از دستش برآید علیه نظام اسلامی دریغ نمی‌کند.

وی تصریح کرد: ما همواره از ابعاد مختلف از سوی دشمنان مورد تهدید بوده‌ایم و دشمنان نیز در عرصه‌های مختلف برای توطئه علیه نظام کم نگذاشته‌اند.

یوسفعلی‌زاده با اشاره به اینکه هر روز یک توطئه و ترفند از سوی دشمنان نظام اسلامی علیه انقلاب شکوهمند اسلامی انجام می‌شود، اظهار کرد: نظام طی عمر با برکت خود با بدخواهان مواجه بوده لیکن به خاطر حضور مردم تمام این فتنه‌ها و توطئه‌ها خنثی شده است.

وی با تاکید بر اینکه این انقلاب و مملکت صاحب دارند و کسانی که بخواهند از آن عبور کنند باید از خون شهدا بگذرند، تصریح کرد: ما گردنه‌های مهمی را در تاریخ انقلاب با موفقیت گذر کرده‌ایم و به طور حتم در سایر مقاطع و امتحانات حساس نیز با پشتیبانی مردم و رهبری‌های رهبر انقلاب اسلامی عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/63001/ق40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول