اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس:

مردم ایران در 22 بهمن جواب دندان‌شکنی به دشمنان می‌دهند‌

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پرشور مردم در راهپمایی 22 بهمن امر آشکار و غرورآفرینی است که تنها کوله‌بار وظیفه مسئولان در قبال مردم را سنگین می‌کند.

مردم ایران در 22 بهمن جواب دندان‌شکنی به دشمنان می‌دهند‌

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با توجه به اینکه مردم اصل نظام و رهبری را بسیار دوست دارند پیش‌بینی اینکه حضور مردم در انتخابات امسال نیز همچون گذشته پرشور و حماسه‌آفرین است، کار سختی نیست.

وی افزود: پس از حضور پرشور مردم و تجدید عهد آنها با آرمان‌ها، ارزش‌های انقلاب و رهبر معظم انقلاب وظیفه مسئولان سه قوه در قبال آنها سنگین‌تر می‌‌شود و باید از هم‌اکنون به فکر آن باشند که چگونه با ارائه خدمات و برآوردن انتظارهای آنها پاسخگوی حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن باشند.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصول‌گرایان مجلس تاکید کرد: باید توجه داشته باشیم که مردم در طول انقلاب به وظیفه خود عمل کرده‌اند اما ما مسئولان کمتر به مردم توجه داشته‌ و به عبارتی به وظایف خود آن طور که شایسته این مردم است عمل نکرده‌ایم که باید از این موضوع توبه کرده و برای جبران آن تلاش کنیم.

انتظار مردم از مسئولان اطاعت واقعی از رهبر انقلاب است

وی ادامه داد: انتظار مردم از مسئولان این است که به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشانند و به واقع از آنها اطاعت کنند، نه اینکه این اطاعت را در حد گفتار لفظی و صدور بیانیه خلاصه کنند.

حاجی تاکید کرد: بلکه لازم است مسئولان با اطاعت واقعی از رهبر انقلاب سفارش‌های ایشان را عملیاتی کنند و در راستای رفاه و تعالی کشور اختلاف‌های گروهی و لحظه‌ای را بر منافع شخصی ترجیح داده و در راستای خدمت صادقانه به ملت گام بردارند.

حاجی با بیان اینکه مردم ما حربه‌های دشمنان را به خوبی می‌شناسند، تصریح کرد: ملت ایران به خوبی می‌داند که همان دشمن که روزی بر روی عرشه ناو هواپیمابر خلیج فارس اعلام کرد که به دنبال خشکاندن ریشه ملت ایران هستیم، اکنون به صحنه آمده تا با فشارهای اقتصادی مردم را از صحنه دفاع از انقلاب خارج کند.

وی اضافه کرد: این گونه حربه‌ها دیگر بر ملت ایران کارساز نیست و مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن، دشمن را مجبور به عقب‌نشینی کرده و جواب دندان‌شکنی به آنها می‌دهند که نشانه‌های این شکست در صحنه بین‌المللی با پیشنهاداتی که دشمن برای مذاکره می‌دهد، از هم اکنون آشکار است.

انتهای پیام/63008/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول