اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد در گفت‌وگو با فارس:

مردم ایران دست در دست هم در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه اصفهان گفت: ‌ملت ایران دست در دست هم با حضوری منسجم در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند.

مردم ایران دست در دست هم در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند

سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از اصفهان در مورد حضور پرشور مردم اصفهان در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: 22 بهمن امسال سرآغاز سی و چهارمین بهار انقلاب است و همه مردم باید در این راهپیمایی شرکت کنند چرا که انقلاب اسلامی همچون ارمغانی الهی و مائده‌ای آسمانی در تاریک‌ترین لحظات تاریخ ملت ایران به ما ارزانی شد.

وی افزود: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن موجب درهم شکستن تفکرات باطل دشمنان می‌شود.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: بر همه ما واجب است که با وحدت کلمه و پیروی از رهبری در این راهپیمایی باشکوه شرکت کنیم.

وی ادامه داد: دشمن با شدت تهدید‌های خود علیه نظام جمهوری اسلامی و یا حربه‌های مختلف همچون استفاده از تحریم‌های اقتصادی و کانال‌های متعدد تلویزیونی علیه جمهوری اسلامی قصد دارد مردم را از هدفشان دور کند.

طباطبائی نژاد اضافه کرد: راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن ایرانیان قدرتمند و سربلند در قرن حاضر در اذهان جهانیان حماسه‌ای دیگر ترسیم و این مجاهدت‌ها و رشادت‌های امت اسلامی را تاریخ ثبت می‌کند.

وی گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن موجب درهم شکستن تفکرات باطل دشمنان می‌شود و بر همه ما واجب است که با وحدت کلمه و پیروی از رهبری حکیم و فرزانه، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و گوش فرا دادن به رهنمودها و نصیحت‌های مشفقانه معظم له در این راهپیمایی باشکوه شرکت کنیم.

امام جمعه اصفهان افزود: در عصر حاضر بی‌تردید پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی برای تاریخ معاصر و ملت ایران محسوب می‌شود و دشمن با ایجاد تحریم‌ها قصد دارد فشار گرانی را به مردم تحمیل و آنها را از این حکومت دلسرد کند.

طباطبائی نژاد تأکید کرد: در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از مردم استان دعوت می‌کنم تا همچون سال‌های گذشته با شرکت در راهپیمائی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان دشمن بزنند.

انتهای پیام/63012/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول