اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرپل‌ذهاب:

راهپیمایی 22 بهمن معادلات دشمنان را بر هم می‌زند

خبرگزاری فارس: فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: راهپیمایی 22 بهمن تمام معادلات و افکار شیطانی دشمنان را بر هم می‌زند و برگ جدیدی از تاریخ انقلاب را پیش روی چشم جهانیان می‌گشاید.

راهپیمایی 22 بهمن معادلات دشمنان را بر هم می‌زند

میرزامراد پیرو در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سرپل‌ذهاب با بیان اینکه دهه فجر یادآور خاطرات و حماسه‏های ماندگاری در تاریخ معاصر ایران است، اظهار داشت: ایران اسلامی فردا به استقبال برگزاری باشکوه و میلیونی راهپیمایی دندان‏شکن 22 بهمن می‏رود.

پیرو ادامه داد: امروز بر کسی پوشیده نیست که حضور حماسی و باشکوه مردم کشورمان که در سال‏های متمادی گذشته همواره مدافع نظام و آرمان‏های والای آن بوده‏اند، در راهپیمایی یوم‏الله 22 بهمن اثرات مثبت بسیاری به همراه خواهد داشت.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: راهپیمایی روز یک‏شنبه می‏تواند تمام معادلات و افکار شیطانی دشمنان اسلام و انقلاب را بر هم بزند و برگ جدیدی از تاریخ انقلاب اسلامی را پیش روی چشمان جهانیان بگشاید.

پیرو تصریح کرد: بی‏تردید برگزاری میلیونی و باشکوه راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشور سبب اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان می‏شود.

وی گفت: 22 بهمن روزی است که نعمت بر مردم ایران تمام شد و ما این روز بزرگ را روز جشن ملی و نعمت بزرگ الهی به ملت ایران می‏دانیم که باید به خوبی پاس داشته شود.

وی اضافه کرد: در برهه کنونی، همه مردم مسلمان و انقلابی ایران وظیفه دارند همگام با مسئولان و دست‏اندرکاران کشور در راهپیمایی روز 22 بهمن شرکت کنند تا بتوانیم حداقل گوشه‏ای از شکر این نعمت الهی را به جای آوریم.

فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب با بیان اینکه حضور باشکوه در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در حقیقت لبیک گفتن به ندای شهدا و امام راحل و تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است، بر لزوم برنامه‏ریزی مناسب مسئولان برای برگزاری حماسی و پرشکوه این راهپیمایی تاکید کرد.

پیرو  اضافه کرد: مردم ما در طول 34 سال گذشته همواره در میدان نبرد با دشمن و استکبار جهانی بوده‏اند و امسال نیز در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ دندان‏شکنی به یاوه‏گویی‏ها و فشارهای استکبار جهانی می‏دهند.

فرماندار سرپل‌ذهاب اظهار داشت: با حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، غرب حساب کار دستش می‏آید و می‏فهمد که با ملتی آگاه، همیشه در صحنه، بصیر و هوشیار طرف است.

وی  ادامه داد: استکبار جهانی و تمام کشورهای غربی و معاند نظام اسلامی برای کم‏رنگ کردن حضور مردم ایران اسلامی در صحنه‏های مختلف انقلابی از جمله راهپیمایی 22 بهمن امسال و انتخابات خرداد ماه سال آینده از مدت‏ها پیش برنامه‏ریزی کرده‏اند.

وی در پایان گفت: راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان سرپل‌ذهاب از ساعت 30/9 از میدان امام(ره) به طرف مصلی نماز جمعه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2700/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول