اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

کنتورهای برق منازل و چاه‌های کشاورزی زنجان هوشمند می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان به اجرای ده‌ها پروژه بزرگ و کوچک توسط شرکت توزیع برق استان اشاره کرد و گفت: نصب کنتورهای هوشمند برای منازل و چاه‌های کشاورزی از برجسته‌ترین کارهای این شرکت محسوب می‌شود.

کنتورهای برق منازل و چاه‌های کشاورزی زنجان هوشمند می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد بعدازظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان مرکز کنترل و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان زنجان و بهره‌برداری از پروژه‌های این شرکت که در محل ساختمان شرکت توزیع برق استان زنجان برگزار شد، با ابراز رضایت از عملکرد شرکت توزیع برق استان زنجان اظهار داشت: این شرکت جزو کم‌حاشیه‌ترین شرکت‌ها طی چند سال گذشته به مدد مدیریت‌های اعمال شده بر آن بوده است.

وی به اجرای ده‌ها پروژه بزرگ و کوچک توسط شرکت توزیع برق اشاره کرد و افزود: نصب کنتورهای هوشمند برای منازل و چاه‌های کشاورزی از برجسته‌ترین کارهای این شرکت محسوب می‌شود.

*نصب کنتور هوشمند در چاه‌های آب از زنجان آغاز شد

استاندار زنجان با بیان اینکه نصب کنتور هوشمند در چاه‌های کشاورزی از استان زنجان آغاز شده است، تصریح کرد: استان در این مورد به عنوان الگو مطرح شده است.

وی به استفاده بی‌حساب و کتاب از آب‌های زیرزمینی قبل از نصب کنتورهای هوشمند برق اشاره کرد و گفت: با نصب کنتورهای هوشمند این امر ساماندهی شد.

*افتتاح 100 پروژه با اعتبار 10 میلیارد تومانی

رئوفی‌نژاد با اشاره به بهره‌برداری از 100 پروژه در حوزه‌های مختلف توسط شرکت توزیع برق اضافه کرد: این پروژه‌ها با اعتبار 10 میلیارد تومانی به سرانجام رسیده است.

وی از آماده شدن زیرساخت‌ها برای نصب کنتورهای هوشمند خبر داد و گفت: نصب این کنتورها به ساماندهی استفاده از این نیرو کمک می‌کند.

استاندار تاکید کرد: نصب کنتورهای هوشمند به حل معضلات این حوزه کمک شایان توجهی می‌کند.

انتهای پیام/73004/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول