اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسیر راهپیمایی در عسلویه مشخص شد

خبرگزاری فارس: بخشدار ویژه عسلویه مسیر و زمان راهپیمایی 22 بهمن در بندر عسلویه را تشریح کرد.

مسیر راهپیمایی در عسلویه مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، عبدالله نادری عصر امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز 22 بهمن در محل سالن اجتماعات بخشداری ویژه عسلویه اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در سراسر جهان ریشه دوانده و امروز شاهد بیداری اسلامی با تاسی از انقلاب اسلامی ایران هستیم.

وی افزود: باید خدمات ارزنده این نظام برای نسل جوان و نوجوان تبیین شود تا نسل امروز بدانند که چه افتخاراتی کسب کرده‌ایم.

بخشدار ویژه عسلویه با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن روز به ظهور رسانیدن انزجار و تنفر از دنیای استکبار و روز استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: حضور پرشور و مقتدرانه مردم در راهپیمایی 22 بهمن باعث یاس و ناامیدی دشمنان و ضامن عزت و اقتدار ایران اسلامی خواهد شد.

نادری با تاکید بر هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن راهپیمایی 22 بهمن، مسیر راهپیمایی در شهر عسلویه را از میدان لنج تا پارک ساحلی اعلام و تصریح کرد: نواختن سرود انقلاب با حضور 1357 دانش‌آموز یکی از برنامه‌های جالب مراسم امسال خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه‌های ارزشمند دهه فجر عسلویه گفت: به برکت این انقلاب در ایام دهه فجر شاهد افتتاح و شروع عملیات اجرایی 40 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد تومان در بخش عسلویه بودیم که از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری تخصیص داده شده و امیدواریم این پروژه‌ها مورد استفاده مردم واقع شود.

بخشدار ویژه عسلویه در مورد زمان و مکان مراسم راهپیمایی 22 بهمن عسلویه اذعان داشت: ساعت تجمع 30/8 و شروع راهپیمایی 9 صبح و مسیر راهپیمایی از میدان لنج تا پارک ساحلی مروارید خلیج فارس است.

انتهای پیام/2451/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول