اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان:

مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن ‌دنیا را به عقب خواهند راند‌

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: ‌مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن ‌دنیا را به عقب خواهند راند‌.

مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن ‌دنیا را به عقب خواهند راند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا جمشیدی عصر امروز در مراسم افتتاح پروژه‎های دهه فجر گالیکش و رونمایی از لوح ثبت ملی حماسه 12 دی این شهرستان اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران رو به جلو و در مسیر پیشرفت و شکوفایی حرکت می‎کند و هرکسی بخواهد خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمن بریزد و در حرکت نظام اخلال ایجاد کند، باید جوابگوی خون شهدا باشد.

نباید مسائل کوچک آرمش مملکت را به هم بریزد

وی اضافه کرد: امروز که همه دنیا از ما الگوبرداری می‎کنند و انقلاب ما جهانی شده دلیلی وجود ندارد مسائل کوچک و پیش پاافتاده را بزرگ کنیم و بدون توجه به دشمن آرامش مملکت را به هم بریزیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان ابراز داشت: باید همه ما در مسیر ولایت فقیه در حرکت باشیم و در برخورد با مسائل با تصمیم درست و کارشناسی سعادت نظام مقدس جمهوری اسلامی که خواست قلبی امام راحل، شهیدان و مقام معظم رهبری است را رقم بزنیم.

مردم در 22 بهمن حماسه دیگر می‎آفرینند

جمشیدی ادامه داد: حضور یکپارچه و هماهنگ مردم و مسئولان در راهپیمایی 22 بهمن همچون سنوات گذشته مشت محکمی خواهد بود بر دهان همه آنهایی که برای ضربه زدن به انقلاب ما نقشه شوم می‎کشند.

وی اضافه کرد: شک ندارم این مردم باز هم حماسه‎ساز خواهند شد و دنیا را به عقب خواهند راند.

خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم وفادار تمامی نخواهد داشت

جمشیدی با اشاره به طرح‎ها و پروژه‎هایی که در این ایام خجسته افتتاح و به بهره‎برداری رسید اذعان داشت: اینها خدماتی است که نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبران ما از ابتدای شکل‎گیری انقلاب برای مردم پیش‎بینی کرده‎اند و شک نداشته باشید که این پروژه‎ها و طرح‎ها که خدمت صادقانه‎ای هست به این مردم وفادار تمامی نخواهد داشت و روز به روز بیشتر خواهد شد.

در مراسم افتتاح متمرکز پروژه‎های دهه فجر گالیکش و رونمایی از لوح ثبتی حماسه 12دی گالیکش سیدباقر موسوی امام جمعه گالیکش، رحمان صباغیان فرماندار گالیکش، قربان عباسی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در کنار مردم گالیکش و اصحاب رسانه حضور داشتند و از خانواده‌های شهدای 12 دی گالیکش تقدیر به عمل آوردند.

انتهای پیام/2307/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول