اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

راهیان نور وسیله‎ای برای رسیدن به فهم پایدار در اصول انقلاب است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: راهیان نور وسیله‎ای برای رسیدن به فهم دقیق و پایدار در اصول انقلاب است.

راهیان نور وسیله‎ای برای رسیدن به فهم پایدار در اصول انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا جمشیدی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد راهیان نور اظهار داشت: شهدا اصول انقلاب اسلامی هستند و اصول انقلاب باید بازخوانی شود که راهیان نور وسیله‎ای است برای اینکه اصول انقلاب هیچگاه به دست فراموشی سپرده نشود.

وی با تاکید بر اینکه راهیان نور قطعا باید تداوم پیدا کند ابراز داشت: همه باید در این میدان حضور پیدا کنند و در اصول انقلاب به فهم پایداری برسند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان تصریح کرد: استان گلستان در سال گذشته بیش از 160 میلیون تومان از سوی فرمانداران برای راهیان نور بهره‎مند شد که جای تشکر و قدردانی است و این مهم باید بیش از پیش تداوم پیدا کند.

جمشیدی بیان داشت: سنت بسیار ستودنی و حرکت بابرکتی که از چند سال پیش در قالب کاروان راهیان نور ایجاد شده است باید همچنان ادامه پیدا کند.

وی افزود: ملت ایران هرگز نباید مقطع حساس و تاریخی دوران دفاع مقدس را فراموش کند چرا که آن مقطع، یک تجربه گرانسنگ است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان یادآور شد: اگر شهیدان نبودند و چنانچه مردم مومن در منطقه جنوب کشور، سد راه دشمن نمی‎شدند سرنوشت مردم و ایران اسلامی چیز دیگری می‌شد.

جمشیدی با بیان اینکه امروز و فرداها ملت و کشور ایران مرهون فداکاری شهیدان است ابراز داشت: شهیدان انقلاب اسلامی را با جسم و جان خود حفظ کردند تا این کشور دارای عزت و استقلال باشد.

وی افزود: فهم دقیق امت اسلامی در جهان بشری این است که ارتباط نزدیکی بین دین، عزت و اقتدار امت اسلام برقرار باشد و این ارتباط در اقصی نقاط جهان آشکار شده به طوری که بیداری اسلامی به پرچمداری مقام معظم رهبری و پیشگامی مردم، ایران را در قله عزت و اقتدار حفظ کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان در پایان اظهار داشت: وقتی در همه امورمان خدا را ناظر بدانیم و همواره به یاد داشته باشیم که انسان در محضر خداست آن وقت به گناه آلوده نخواهیم شد، بنابراین راهیان نور وسیله‎ای است که انسان‎ها خدایی شوند و سم و روح خود را در این مسیر جلا دهند.

انتهای پیام/2307/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول