اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوت عبدالله:

اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار برای مقابله با تحریم‌هاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه کوت عبدالله اقتصاد مقاومتی را بهترین راهکار برای مقابله با تحریم‌های اقتصادی دشمن علت جمهوری اسلامی ایران دانست.

اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار برای مقابله با تحریم‌هاست

حجت‌الاسلام جاسم خضیراوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: ملت بزرگ ایران پیرو مکتب اسلام و اهل بیت(ع) هستند و از استبداد و استعار بیزارند.

وی افزود: ملت ما در قالب اعتقادی که اسلام دارند به مبارزه با فقر و استبداد می‌پردازند که در طول تاریخ نیز اینگونه بوده است.

*انتخابات یکی از نشانه‌های حاکمیت در نظام است

این رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه از نظر امام خمینی(ره) مردم باید حرف اول و آخر را بزنند، خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از نشانه‌های حاکمیت مردم در کشور ایران است.

امام جمعه کوت عبدالله اضافه کرد: نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، رئیس جمهور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا با رای مستقیم مردم انتخاب می‌شوند که این خود نشانه بارزی از دموکراسی و حکومت مردم است.

به گفته وی، ملت ایران برای تحقق ایده‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی هزینه‌های زیادی داده‌اند که تقدیم شهدای والامقام و گرانقدر در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس از جمله این هزینه است.

*باید ذائقه مردم را بومی کنیم

این روحانی اهوازی با بیان اینکه مردم عزیز ما برای دفاع از انقلاب حاضرند باز هم هزینه کنند، گفت: برای مقابله با تحریم‌ها مردم آمادگی دارند تا مسئولان را همراهی کنند.

وی اقتصاد مقاومتی را بهترین راهکار برای مقابله با تحریم دانست و بیان کرد: باید ذائقه مردم کشور را بومی کنیم و این بدان معناست که کام مردم را با آنچه داریم عادت دهیم.

وی داشتن نقشه راه برای تولید ملی را دومین پیشنهاد خود برای عبور از تحریم‌ها عنوان کرد و یادآور شد: در توزیع آنچه داریم و خودمان تولید می‌کنیم باید تدبیر لازم را به خرج دهیم تا مردم به سمت تولیدات داخلی گرایش بیشتری پیدا کنند.

انتهای پیام/72001/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول