اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اسفند ماه امسال صورت می‌گیرد

همایش ملی «بررسی و تبیین اقتصاد مقاومتی» در رشت

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه گیلان از برگزاری همایش ملی «بررسی و تبیین اقتصاد مقاومتی» در اسفند ماه امسال در رشت خبر داد.

همایش ملی «بررسی و تبیین اقتصاد مقاومتی» در رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علیرضا صدرممتاز ظهر امروز در نشست حامیان همایش ملی بررسی و تبیین اقتصاد مقاومتی در ساختمان مرکزی دانشگاه گیلان با تبریک حماسه بزرگ 22 بهمن مردم ایران، اظهار کرد: مردم گیلان در بسیاری از صحنه‌های انقلاب اسلامی مانند حماسه 9 دی نقش مؤثری داشته‌اند و همواره پیشگام بوده‌اند.

وی با اشاره به تحریم‌های دشمنان علیه ملت ایران اضافه کرد: فشارها و تحریم‌های دشمنان به ‌ویژه در نیمه دوم سال جاری با هدف ضربه زدن به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی به صورت یک‌جانبه و زنجیره‌ای افزایش یافته است.

این مسئول، به تاکیدهای مقام معظم رهبری درباره موضوع مهم اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: برخی کارشناسان اقتصادی جهان اسلام عنوان کرده‌اند که موضوع اقتصاد مقاومتی ایده جدیدی در حوزه اقتصادی است.

وی با بیان اینکه وظیفه کارشناسان ایفای نقش علمی، ملی و رسالت در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری است، یادآور شد: دانشگاه گیلان هر ساله در راستای تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری برنامه‌ها و همایش‌هایی را برگزار کرده است.

به گفته صدرممتاز، با توجه به ابعاد مختلف درگیری نظام اسلامی با جبهه استکبار، در شرایط کنونی کمک به بدنه اجرایی کشور از طریق نظرهای علمی و کارشناسی ضرورتی مضاعف دارد.

وی به تشکیل کمیته اولیه برگزاری همایش ملی بررسی و تبیین اقتصاد مقاومتی در شهریور ماه امسال اشاره کرد و افزود: برخی نهادها و سازمان‌ها از جمله حوزه معاونت دانش و پژوهش سپاه قدس گیلان، بسیج اساتید دانشگاه گیلان و دفتر هم‌اندیشی اساتید و نخبگان نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه گیلان در برگزاری این همایش نقش مؤثری دارند.

این مسئول، محتوای این همایش را متفاوت با دیگر همایش‌ها خواند و اضافه کرد: با وجود فراخوان مقالات در سراسر کشور، این همایش به صورت سخنرانی‌های منتخب و میزگردهای علمی برگزار می‌شود.

وی آخرین فرصت ارسال مقالات را تا تاریخ 22 بهمن امسال عنوان کرد و گفت: 160 مقاله از دستگاه‌ها، سازمان‌ها و دانشگاه‌های گیلان و حتی خارج از استان برای شرکت در این همایش ارسال شده است.

به گفته صدرممتاز، همایش ملی بررسی و تبیین اقتصاد مقاومتی در تاریخ 16 اسفند ماه امسال در رشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2300/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول