اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران:

دشمن به دنبال فتنه‌ای بزرگتر از فتنه 88 است

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: دشمنان در انتخابات جدید ریاست جمهوری، به دنبال فتنه‌ای بزرگتر از فتنه 88 در این کشور هستند.

دشمن به دنبال فتنه‌ای بزرگتر از فتنه 88 است

احمدرضا قلی‌پور صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه دشمنان با دیدن حضور با‌شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن سال ‌جاری دانستند که توطئه‌های آنها در این ملت کارساز نیست، اظهار داشت: با توجه به در پیش رو بودن انتخابات جدید ریاست جمهوری ایران، دشمنان انقلاب اسلامی سعی در ایجاد فتنه‌ای بزرگتر و همه‌گیرتر در این کشور دارند اما با دیدن این حضور با‌شکوه در راهپیمایی، دانستند که برنامه‌های خود را باید گسترش دهند چرا که کارشان با شعله‌ورتر شدن بصیرت مردم سخت‌تر شده است.

وی با بیان اینکه مردم کشور این بار با تفاوت اساسی در میدان حضور یافتند، افزود: از مهم‌ترین تفاوت‌های راهپیمایی 22 بهمن سال‌ جاری علاوه بر حضور باشکوه از لحاظ آماری، با بصیرت حاضر شدن در صحنه است که این بصیرت‌ها حاصل راهنمایی‌های رهبری و توجه خاص آنها به دفاع از کیان اسلامی و ادامه راه شهدا است.

قلی‌پور با اشاره به بصیرت و آگاهی مردم ایران ادامه داد: مردم این کشور یک بار در فتنه 88، تلاش دشمن در بر هم زدن کشور را به عینه مشاهده کردند اما این‌بار با حضور در صحنه نشان دادند که دیگر با آگاهی بیشتر کاندیدایی که موضعشان دارای زاویه و مخالف با ولایت فقیه باشد کنار گذاشته و ریاست جمهوری را انتخاب خواهند کرد که هرگز مخالف اصول اعتقادات مردم و منافع ملت نباشند.

فرماندار چالدران با اعلام اینکه مردم روز گذشته با جامه عمل پوشاندن به تاکید رهبر بر دفاع از کلیت جمهوری اسلامی ایران به میدان آمدند، تصریح کرد: حتی این حضور در شهرها و روستاهای کوچک نیز بسیار پررنگ بود به طوری که همگی دفاع از کیان اسلامی را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.

وی به راهپیمایی روز گذشته در شهرستان چالدران اشاره کرد و اظهار داشت: حضور مردم در صحنه در مقایسه با سال گذشته تفاوت اساسی را نشان داد به طوری که تنها در چالدران پیش‌بینی حضور بیش از 16 هزار نفری را داشته‌ایم.

قلی‌پور وحدت و همدلی را یکی از ثمرات این راهپیمایی عنوان کرد و گفت: در راهپیمایی 22 بهمن سال ‌جاری حضور اقشار مختلف مردم اعم از عشایر، ‌سران عشایر، ‌روستاییان، روحانیت اهل تشیع و تسنن و غیره نشان از وحدت، همدلی، برابری و برادری در این کشور است که همگی از ثمرات پیروزی انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/61009/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول