اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ امیرالمؤمنین دفتر حفاظت بیت رهبری:

مردم با تبعیت از ولایت‌ فقیه فتنه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ امیرالمؤمنین (ع) دفتر حفاظت بیت مقام معظم رهبری گفت: مردم ایران با تبعیت از ولایت‌ فقیه فتنه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

مردم با تبعیت از ولایت‌ فقیه فتنه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار علی‌اصغر صالح در مسجد امام‌خمینی (ره) قزوین، اظهار داشت: مردم ایران در انتخابات ریاست‌ جمهوری سال آینده با تبعیت از ولایت‌ فقیه می‌توانند نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند و یک بار دیگر همانند گذشته در این آزمون‌ها به پیروزی برسند.

فرمانده تیپ امیرالمؤمنین (ع) دفتر حفاظت بیت مقام معظم رهبری با اشاره به این‌که فتنه 88 با بصیرت مردم از میان رفت، گفت: در این فتنه حتی رئیس‌ جمهور آمریکا و رژیم صهیونیستی با بیان سخنان مستقیم از فتنه‌گران دفاع کردند و این حمایت مستکبران و جنایت کاران بهترین عامل برای بصیرت و آگاهی از فتنه بودن آن جریان دارد.

این مسئول با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر این‌که «هر زمان که دشمن از شما تعریف کرد بدانید، اشتباه کرده‌اید»، عنوان کرد: مقام معظم رهبری در فتنه 88 نیز بارها اعلام کردند که باید همه مردم و خواص خط خود را از مستکبران و دشمنان انقلاب و نظام جدا کنند.

صالح اظهار داشت: مردم ایران در فتنه سال 88 با خلق حماسه 9 دی پاسخ دندان‌ شکنی به یاوه‌گویی‌های سران کشورهای استکبار جهانی دادند و ثابت کردند که از برخی مسئولان نظام و خواص در خنثی کردن فتنه‌های دشمنان اسلام جلوتر هستند.

فرمانده تیپ امیرالمؤمنین (ع) دفتر حفاظت بیت مقام معظم رهبری با بیان این‌که مردم ایران با بصیرت و بیداری توانستند فتنه‌های دشمنان اسلام را در سال 88 خنثی کنند و در برابر آنان به پیروزی برسند، عنوان کرد: آنان در فتنه‌های آینده نیز با هوشیاری و تبعیت از ولایت‌ فقیه پیروز هستند.

وی با اشاره به روایاتی مبنی بر این‌که در عصر آخرالزمان امتحانات خداوند متعال از مسلمان‌ها سخت‌تر می‌شود، عنوان کرد: نسل جدید با تبعیت از مقام معظم رهبری همان گونه که فتنه‌های گذشته را خنثی کردند، می‌توانند فتنه‌های آینده دشمنان انقلاب اسلامی را نقش بر آب کنند.

این مسئول با اشاره به بیانات امام‌خمینی (ره) مبنی بر این‌که «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد»، اظهار داشت: راهکار شاخص در تشخیص حق از باطل، ولایت فقیه است و آحاد جامعه با تبعیت از سخنان رهبر فرزانه انقلاب می‌توانند فتنه‌های سران کشورهای استکبار جهانی را خنثی کنند.

تشکیل مجلس خبرگان از تدبیرهای بی‌نظیر امام راحل بود 

 

فرمانده تیپ امیرالمؤمنین (ع) دفتر حفاظت بیت مقام معظم رهبری با بیان این‌که شهدا در وصیت‌نامه‌ خود تبعیت از ولایت فقیه را به مردم ایران توصیه کردند، عنوان کرد: اکنون آخرین فتنه دشمنان اسلام تحریم اقتصادی است که اقشار مختلف جامعه با تبعیت از ولایت‌ فقیه می‌توانند با تبدیل کردن این تحریم‌ها به فرصت، فتنه‌های آنان را خنثی کنند.

وی با بیان این‌که راه‌اندازی مجلس خبرگان رهبری از مهم‌ترین دستاوردهای امام‌خمینی (ره) است، تصریح کرد: تشکیل این مجلس از تدبیرهای بی‌نظیر امام راحل بود که در ایران ایجاد شد و در زمان رحلت رهبر کبیر انقلاب این مجلس با بیش از 80 نفر جانشین رهبری را به درستی انتخاب کردند و با تحقق این امر، فتنه دشمنان اسلام را در آن زمان خنثی کردند.

صالح به نظرهای کارشناسان خارجی پیرامون شخصیت مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: آنان معتقد هستند که سران کشورهای استکبار جهانی با تمام توان بهترین نقشه‌ها را برای خدشه‌دار کردن نظام ایران طراحی می‌کنند که رهبر فرزانه انقلاب این کشور با یک سخنرانی این نقشه‌ها را درهم می‌شکند.

فرمانده تیپ امیرالمؤمنین (ع) دفتر حفاظت بیت مقام معظم رهبری با اشاره به اعتراف یک کارشناس آمریکایی مبنی بر این‌که گفته است: «مشکل ما در ایران ابرمردی به نام امام خامنه‌ای است که رهبری این کشور را به عهده دارد چرا که ایشان نقشه‌های ما را با صرف بالاترین هزینه، بیشترین زمان و بهترین مجریان ماهر اجرایی در سخنرانی 20 دقیقه در هم می‌شکند»، اظهار داشت: این مطلب بیانگر درایت و عمق تدبیر رهبر فرزانه انقلاب در خنثی کردن فتنه‌های سران کشورهای استکبار جهانی است که اقشار مختلف جامعه با تبعیت از ایشان در برابر فتنه‌های این دشمنان به پیروزی می‌رسند.

انتهای پیام/77009/م40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول