اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد

برگزاری 1200 گفتمان دینی در دهه فجر در خوزستان

خبرگزاری فارس: معاون سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری بیش از هزار و 200 گفتمان دینی در دهه مبارک فجر در سراسر خوزستان خبر داد.

برگزاری 1200 گفتمان دینی در دهه فجر در خوزستان

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: امسال در دهه مبارک فجر هزار و 200 گفتمان دینی در سراسر خوزستان برگزار شده است.

وی با اشاره به نحوه برگزاری این گفتمان‌ها افزود: این گفتمان‌ها در مدارس، مساجد و محل تجمع مردم به ویژه در مساجد، کانون‌های فرهنگی و... برگزار شده است و استقبال مردم نیز از این گفتمان‌های برگزار شده بسیار خوب بوده است.

*جوانان هدف اصلی برگزاری گفتمان‌های دینی هستند

معاون سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار کرد: با توجه به اینکه دشمنان برای جوانان و نوجوانان برنامه‌ریزی‌های زیادی کرده‌اند و در این باره فعالیت زیادی دارند تلاش شده است تا این گفتمان‌ها با محوریت این افراد در جامعه برگزار شود.

سروستانی با اشاره به اینکه برای پوشش دادن این جامعه هدف از مدارس استفاده زیادی شده است، خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه از زمان و مکان استفاده بهتری شود گفتمان‌های در نظر گرفته شده در مدارس برگزار می‌شوند تا دانش‌آموزان بیشتری  از این محافل استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه تلاش شده است تا این جلسات محتوای بسیار خوبی داشته‌باشند، تاکید کرد: تلاش شده است تا این گفتمان‌ها از محتوای خوبی برخوردار باشند بنابراین از اساتید مجرب و توانایی در این زمینه استفاده می‌شود.

انتهای پیام/72006/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول