اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد دائمی سفرهای نوروزی شیراز خبر داد

ارتقای سیستم اطلاع‌رسانی به مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: فرماندار شیراز گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده سیستم اطلاع‌رسانی به زائران و مسافران نوروزی ارتقا می‌یابد.

ارتقای سیستم اطلاع‌رسانی به مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جواد زرین کلاه صبح امروز در دومین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی سال 92 شیراز که با حضور اعضای این ستاد در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان شیراز و سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران از مواهب خدادادی بسیاری بهره‌مند است و وظیفه ما است تا زیرساخت‌های لازم را برای رفاه حال مسافران آماده کنیم.

وی افزود: خدمت‌رسانی به مهمانان ویژه یک اداره یا دستگاه خاصی نیست بلکه باید تمام دستگاه‌ها دست در دست یکدیگر دهند تا زمینه مساعد و مطلوبی برای زائران و گردشگران  فراهم شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان شیراز در مورد اماکن استیجاری برای استفاده مسافران نوروزی نیز ابراز داشت: ستاد اسکان با هماهنگی مجمع امور صنفی و اتحادیه املاک شیراز خانه‌های استیجاری را در ایام نوروز برابر ضوابط اعلام شده در اختیار زائران و مسافران قرار می‌دهد.

زرین کلاه با بیان اینکه در نوروز امسال با قاطعیت و با هماهنگی دستگاه قضایی و اماکن با کلید به دستان و خانه‌های استیجاری غیرمجاز برخورد می‌شود، اضافه کرد: به منظور حفظ امنیت و رفاه بیشتر زائران و مسافران به سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران در ستاد اسکان نوروزی، منازل استیجاری معرفی شده از سوی مالکان مربوطه ساماندهی می‌شوند و با موجران خارج از سیستم ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان برخورد قانونی می‌شود.

رئیس ستاد سفرهای دائمی شهرستان شیراز از تمام ادارات خواست با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری این استان در ارائه آمار مورد نیاز ستاد تسهیلات نوروزی همکاری لازم را داشته باشند و شهرداری شیراز نیز مانند سال گذشته از نصب هرگونه چادر مسافرتی در مکان‌های عمومی و خارج از محل‌های اسکان مشخص شده جلوگیری و تمهیدات لازم در زمینه تسهیل در روند معرفی مکان‌های اسکان به زائران و مسافران ورودی به سومین حرم اهل بیت (ع) در ایام نوروز اندیشیده شود.

فرماندار شیراز در پایان با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده سیستم اطلاع‌رسانی به زائران و مسافران همزمان با ایام نوروز ارتقا می‌یابد، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی تلفن گویا، ارسال بلوتوث اطلاعات ضروری شهرستان شیراز بر روی گوشی‌های تلفن همراه به هنگام ورود به شهرستان، اطلاع‌رسانی از طریق اینترنت و رسانه‌های جمعی از جمله روش‌های اطلاع‌رسانی در ایام نوروز 92 خواهد بود.

به گزارش فارس، در دومین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی سال 92 شیراز مقرر شد، مجمع امور صنفی بر عملکرد شرکت‌های امداد خودرو نظارت کند و همچنین تمام دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان مرتبط شماره تماس‌های ضروری را در اختیار مجمع امور صنفی به منظور تدوین مجموعه اطلاعات ضروری مورد نیاز زائران و مسافران نوروزی و انتشار آن قرار دهند.

انتهای پیام/2448/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول