اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عسلویه:

آمادگی رزمی و تاکتیکی بسیجیان از اهداف رزمایش 20 هزار نفری است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عسلویه گفت: آمادگی رزمی و تاکتیکی بسیجیان از اهداف رزمایش 20 هزار نفری الی‌ بیت‌المقدس است.

آمادگی رزمی و تاکتیکی بسیجیان از اهداف رزمایش 20 هزار نفری است

خلیل رفعتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار کرد: حضور فعال در برنامه‌ها و مناسبت‌های مختلف از اهداف مهمی است که سپاه عسلویه برای تحقق آن برنامه‌ریزی و تلاش می‌کند و از این رو شاهد حضور گسترده بسیجیان عسلویه در رزمایش 20 هزار نفری الی‌ بیت‌المقدس هستیم.

فرمانده سپاه عسلویه خاطرنشان کرد: سپاه عسلویه با دو گردان و جمعیت 160 نفر از بسیجیان این منطقه در این رزمایش بزرگ شرکت کرده است.

رفعتی با اشاره به اهداف برگزاری این رزمایش اضافه کرد: آمادگی رزمی و تاکتیکی بسیجیان برای مقابله با جنگ نرم و سخت دشمنان از اهدافی است که در برگزاری این همایش دنبال می‌شود.

وی اضافه کرد: بسیج همواره برای حضور در صحنه‌های مختلف و دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های معمار کبیر انقلاب و شهدای گرانقدر آماده بوده و از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نیز چنین بوده است.

این مسئول ولایتمداری را از خصوصیات بسیجیان دانست و اضافه کرد: ولایتمداری یکی از ویژگی‌های بارزی است که در تمامی بسیجیان وجود دارد و همواره شاهد پیروی و تبعیت محض بسیجیان از ولی امر مسلمین جهان و تلاش برای تحقق و دستیابی به اهداف رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده‌ایم.

فرمانده سپاه عسلویه خاطرنشان کرد: تحقق منویات مقام معظم رهبری و دفاع از آرمان امام و شهدا از اهداف و اصولی است که در این رزمایش دنبال می‌شود.

رفعتی گفت: بسیجیان برای دفاع از آرمان‌ها و اهداف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی آماده ایثار، از خودگذشتگی و جان‌فشانی هستند و این مهم را از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به منصه ظهور گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی از مهم‌ترین اهداف بسیج است، افزود: بسیج عسلویه توجه زیادی به برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی دارد و از این رو در نیمه دوم سال جاری شاهد اجرای بیش از 200 برنامه فرهنگی توسط بسیج در عسلویه بوده‌ایم.

رفعتی یادآور شد: تمامی برنامه‌ها با مشارکت نیروهای مخلص، متعهد و ولایتمدار بسیج برگزار شده و حضور گسترده بسیجیان را در این زمینه شاهد بوده‌ایم.

انتهای پیام/2451/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول