اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز در 8 استان

احمدی‌نژاد بیش از 4 هزار پروژه عمران روستایی را افتتاح کرد

خبرگزاری فارس: صبح امروز با حضور رئیس جمهور در روستای چارک 4 هزار و 623 پروژه عمران روستایی در هشت استان به طور همزمان و از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

احمدی‌نژاد بیش از 4 هزار پروژه عمران روستایی را افتتاح کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، در سفر رئیس جمهور به چارک، شبکه داخلی گازرسانی به این روستا به طول 9 کیلومتر و با 270 انشعاب گاز و صرف 510 میلیون تومان اعتبار به بهره‎برداری رسید.

با راه‎اندازی خط انتقال گاز به این روستا به طول 17 کیلومتر 230 خانوار تا اردیبهشت ماه سال آینده از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

همچنین دو هزار و 500 درخت از گونه‎های مختلف به میمنت سفر رئیس جمهور به چارک غرس شد که برای تهیه و غرس این تعداد نهال 300 میلیون تومان هزینه شده است.

در این سفر طرح‎های تابلو معابر و خیابان‎های روستای چارک و سطل زباله و پارک محله‎ای با 120 میلیون ریال اعتبار افتتاح شد.

در سفر رئیس جمهور به روستای چارک که یک دهکده قرآنی است، هفت طرح عمرانی روستایی به بهره‌برداری می‎رسد که برای اجرای این تعداد طرح روستایی 32 میلیارد و 170 میلیون ریال هزینه شده است.

این دهکده قرآنی دارای 230 خانوار و یک هزار نفر جمعیت است و 40 درصد آن را سادات تشکیل می‎دهند که اکثر آن‌ها از حافظان قرآن و از قاریان برتر استان بوشهر هستند.

روستای چارک از توابع شهرستان دشتی با قدمت 350 ساله دارای یک هزار نفر جمعیت  است و در 16 کیلومتری غرب خورموج مرکز شهرستان دشتی و در حاشیه کوه‌مند قرار دارد.

انتهای پیام/66007/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول