اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با فارس:

36 طرح راه و شهرسازی در کشور به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: 36 طرح بزرگ راه و شهرسازی تا پایان سال در کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

36 طرح راه و شهرسازی در کشور به بهره‌برداری می‌رسد

احمد صادقی امروز در حاشیه کلنگ‌زنی تقاطع غیر هم سطح ورودی کمربندی نکا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نکا بیان داشت: امسال بیش از 290 هزار کیلومتر انواع شبکه ریلی، آزادراه، بزرگراه و... در کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار کرد: این مقدار از راه‌ها 36 طرح پروژه بزرگراه به طول یک‌هزار و 905 کیلومتر با اعتبار 2 هزار و 250 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

صادقی ادامه داد: در راه و ساخت و ساز شبکه راه در کشور ما با انقلابی روبرو بوده‌ایم که با اطلاع‌رسانی باید این مسئله برای مردم بازگو شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پروژه‌های مختلف راه و شهرسازی در مازندران گفت: 400 کیلومتر راه در مازندران در حال احداث است که شامل ریلی، بزرگراه، راه اصلی، آزادراه و ... است.

صادقی یادآور شد: این مقدار از شبکه ریلی و راه مازندران با اعتباری بیش از 435 میلیارد تومان در دست ساخت است.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها شامل آزاد راه تهران ـ شمال از چالوس و مرزن‌آباد، بزرگراه قائمشهر ـ ساری، پروژه کمربندی بابل، کمربندی ساری و... است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مازندران از شهرهای گردشگرپذیر در کشور است و به همین دلیل نیز توجه به راه این استان در اولویت کارهای ما قرار دارد.

صادقی با بیان اینکه باید اقداماتی برای رفع مشکلات ناشی از راه در کشور اندیشیده شود، خاطر نشان کرد: ما و نیروهای راه و شهرسازی با تمام توان برای خدمت‌رسانی به مردم وارد شده‌ایم و امیدواریم با ارائه خدمات مناسب، شاهد پیشرفت خوبی در راه کشور باشیم.

وی گفت: مردم ما بهترین مردم جهان هستند و به همین دلیل نیز باید بهترین خدمت‌رسانی به آنان انجام شود.

صادقی افزود: باید ظرفیت راه‌ها ارتقا یافته و با ایجاد تقاطع‌های غیرهمسطح همچون این تقاطع در دست احداث نکا، نقاط حادثه‌خیز را کم کنیم.

انتهای پیام/86002/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول