اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار باقرشهر خبر داد

تجلیل از نخبگان علمی و ورزشی در باقرشهر

خبرگزاری فارس: شهردار باقرشهر گفت: همایش تجلیل از ورزشکاران، مربیان و نخبگان علمی و هنری در باقرشهر برگزار می‌شود.

تجلیل از نخبگان علمی و ورزشی در باقرشهر

جمشید سعادتمند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از برگزاری همایش تجلیل از ورزشکاران، مربیان و نخبگان علمی و هنری در باقرشهر خبر داد و گفت: خوشبختانه در سال‌های اخیر با توجه به اقدامات و برنامه‌های شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر در زمینه توسعه فضاهای فرهنگی و ورزشی، شاهد رشد و شکوفایی استعدادهای آینده‌سازان و جوانان شهر بوده‌ایم.

شهردار باقرشهر ادامه داد: کسب مقام‌های قهرمانی در عرصه ورزش و در مسابقات بین‌المللی و کشوری در رشته‌های مختلف و نیز رتبه‌های برتر کنکور و راهیابی به بهترین دانشگاه‌های کشور، افتخاراتی است که توسط جوانان پر امید و مستعد باقرشهر به دست آمده است و ما مفتخریم که در این موفقیت‌ها سهمی داشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: به همین منظور و براساس برنامه‌ریزی انجام شده، در نظر داریم طی مراسم باشکوهی از نخبگان علمی، فرهنگی و هنری و همچنین قهرمانان و مربیان باقرشهر تجلیل به‌ عمل آوریم.

سعادتمند تصریح کرد: در این مراسم از نخبگان بومی و ساکن باقرشهر که از المپیادهای علمی در تمام مقاطع تحصیلی برگزیده شده‌اند، همین‌طور دارندگان رتبه‌های برتر کنکور سراسری در دانشگاه‌های ملی، آزاد و پیام نور در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا تجلیل به ‌عمل خواهد آمد.

وی در ارتباط با برگزاری این مراسم گفت: کمیته‌ای متشکل از اعضای شورای شهر و برخی از کارشناسان فرهنگی و ورزشی نسبت به شناسایی و بررسی مدارک و مستندات اقدام کرده و نفرات برگزیده را معرفی خواهند کرد.

این گزارش یادآور می‌شود، مراسم دومین همایش تجلیل از قهرمانان و مربیان ورزش و نخستین همایش تجلیل از نخبگان علمی، فرهنگی و هنری در سه‌شنبه اول اسفند در سالن همایش عطر یاس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2462/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول