اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر

داوطلبان برتر هلال‌احمر خراسان‌جنوبی تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: داوطلبان برتر هلال‌احمر خراسان‌جنوبی همزمان با سفر رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر کشور تجلیل می‌شوند.

داوطلبان برتر هلال‌احمر خراسان‌جنوبی تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرحیم شهریاری صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر کشور به خراسان‌جنوبی سفر می‌کند، اظهار کرد: این سفر به منظور حضور در آیین نکوداشت تجلیل از داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اهداف سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر تصریح کرد: این سازمان به منظور ایجاد ارتباط میان اقشار مختلف تشکیل شده و تنها هدف آن ایجاد ارتباط میان مردم است که باید به آن توجه ویژه شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی ادامه داد: حضور داوطلبان این جمعیت در برنامه‌های مختلف داخلی و خارجی از نمونه‌های بارز تلاش این قشر است که باید توسط مسئولان و مردم مورد توجه قرار گیرد تا زمینه فعالیت‌های داوطلبان بیشتر فراهم شود.

شهریاری اشاره‌ای به حضور همیشگی و به موقع داوطلبان در انجام کارهای خیرخواهانه کرد و افزود: در وقایع مختلفی همانند زلزله، سیل و همچنین در صورت بروز مشکلات معیشتی برای مردم در نقاط مختلف داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در میان حادثه ‌دیدگان حاضر می‌شوند.

وی به برنامه‌های سفر رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر کشور اشاره کرد و گفت: افتتاح دفتر پایگاه داوطلبی مسجد امام جعفر صادق بیرجند، شرکت در آیین نکوداشت تجلیل از داوطلبان برتر استان، شورای معاونین و روسای شعب جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی، نشست خبری با اصحاب رسانه، همایش پیاده‌روی و اردوی توان افزایی داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان از برنامه‌های سفر رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر کشور می‌باشد.

انتهای پیام/69005/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول