اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی سپاه خاتم‌الانبیاء عسلویه:

حضور بسیج در صحنه توطئه‌های دشمن را خنثی کرده است

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی سپاه خاتم‌الانبیاء عسلویه گفت: دشمن از همه توان برای کاهش ظرفیت توان این ملت استفاده کرده ولی در صحنه بودن بسیج همه آن توطئه‌ها را خنثی کرده است.

حضور بسیج در صحنه توطئه‌های دشمن را خنثی کرده است

محمد اسلامی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه با اشاره به برگزاری باشکوه رزمایش 20 هزار نفری بسیجیان اظهار داشت: انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر در مسیر رشد و توسعه حرکت کرده و روز به روز شاهد موفقیت بیشتر این نظام هستیم.

وی افزود: بسیج و سپاه از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در مسیر رشد و بالندگی ایران اسلامی اهتمام داشته‌اند و ان‌شاءالله به فضل خدا این روند تداوم داشته باشد.

جانشین فرماندهی سپاه خاتم‌الانبیاء عسلویه به نقش مهم بسیج در ناکامی دشمنان اشاره کرد و یادآور شد: بسیج پشت دشمنان انقلاب را به لرزه درآورده است.

اسلامی‌ن‍ژاد خاطرنشان کرد: بسیج همواره دشمنان را ناکام و نگران کرده و بدون تردید حضور بسیج در صحنه آینده نظام و انقلاب را بیمه کرده است.

وی افزود: دشمن از همه توان برای کاهش ظرفیت توان این ملت استفاده کرده است ولی در صحنه بودن بسیج همه آن توطئه‌ها را خنثی کرده است.

این مسئول تصریح کرد: تهدیدها و تحریم‌ها علیه نظام اسلامی باعث همبستگی بیشتر مردم و در صحنه بودن بسیجیان است که باید قدردان این نعمت خدادادی باشیم.

اسلامی‌نژاد گفت: امروز رمز موفقیت سپاه در معنویت، بصیرت، ولایت‌مداری و حضور بسیجیان در صحنه است و برپایی این رزمایش نشان‌دهنده جایگاه والای بسیج است.

وی یادآور شد: بسیجیان همواره خار چشم دشمنان نظام و انقلاب بوده و هستند وباعث بر هم خوردن معادلات بین‌المللی می‌شوند و این اجتماع عظیم نشان‌دهنده وحدت و همدلی نیروهای بسیجی است.

انتهای پیام/2451/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول