اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی:

3500 داوطلب در پایگاه‌های داوطلبی بیرجند فعالند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از فعالیت 3 هزار و 500 نفر در پایگاه‌های داوطلبی بیرجند خبر داد و گفت: مردم خراسان جنوبی در برنامه‌های نوع‌دوستی در کشور همواره پیشگام هستند.

3500 داوطلب در پایگاه‌های داوطلبی بیرجند فعالند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد رحیم شهریاری در مراسم افتتاحیه دفتر پایگاه داوطلبی مسجد امام جعفر صادق (ع) بیرجند تصریح کرد: شهرستان بیرجند 3 هزار و 500 نفر داوطلب در پایگاه داوطلبی دارد که یکی از پایگاه‌های خوب و فعال است.

وی ادامه داد: این پایگاه در راستای کمک‌رسانی به سومالی بیشترین کمک‌ها را داشته است و همچنین در زلزله آذربایجان این پایگاه بسیار فعال بود.

شهریاری اظهار کرد: هدف اصلی این پایگاه توسعه داوطلبان به صورت مناسب و اساسی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تصریح کرد: استان خراسان جنوبی با توجه به آموزش‌های مکرری که داشته توانسته در سطح کشور نمونه باشد و به عنوان استان پیشرو مطرح شود.

اسکان 15هزار نفر در مسجد امام صادق(ع)

رئیس هیئت امنای مسجد امام جعفر صادق (ع) خراسان جنوبی نیز اظهار کرد: این مسجد یکی از قدیمی‌ترین سازمان داوطلبان است که امروز دفتر آن به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

حسین آهنی افزود: این مجتمع از سال 73 آغاز به فعالیت کرده و دارای 3 هزار متر مربع زمین با زیربنای 8 هزار متر مربع است که از طریق کمک‌های مردمی که بیشتر جمعیت آن را جوانان این محل تشکیل می‌دهد، ساخته شده است.

وی اضافه کرد: این مسجد حمایت سازمان‌ها را می‌طلبد زیرا در ایام خاص از پرجمعیت‌ترین مساجد خراسان جنوبی است.

رئیس هیئت امنای مسجد امام جعفر صادق (ع) خراسان جنوبی گفت: با توجه به اینکه این استان روی گسل زلزله قرار گرفته است لازم که فعالیت‌های بیشتری در راستای کمک‌رسانی انجام بگیرد.

آهنی از اسکان 15 هزار نفر در مواقع بروز حوادث طبیعی در مسجد امام جعفر صادق (ع) خبر داد.

انتهای پیام/2248/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول