اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده گردان بیت‌المقدس:

تقویت روحیه شهادت‌طلبی از اهداف رزمایش 20 هزار نفری است

خبرگزاری فارس: فرمانده گردان بیت‌المقدس گفت: تقویت روحیه شهادت‌طلبی و ولایت‌مداری از اهداف رزمایش 20 هزار نفری الی بیت‌المقدس است.

تقویت روحیه شهادت‌طلبی از اهداف رزمایش 20 هزار نفری است

احمد بحرینی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: برگزاری رزمایش 20 هزار نفری بسیجیان اهمیت و ارزش بسیار زیادی دارد و موجبات رشد و بالندگی بسیجیان می‌شود. حضور بسیج در عرصه‌های مختلف دفاع از نظام و انقلاب همواره موجبات موفقیت نظام شده است.

فرمانده گردان بیت‌المقدس کنگان ادامه داد: هدف از برگزاری این رزمایش بالا بردن روحیه شهادت‌طلبی و ایثار و ولایت‌مداری بسیجیان است که توان آنها در این گونه رزمایش‌ها تقویت شده و مسیر کمال و تعالی را می‌پیمایند.

بحرینی‌پور تصریح کرد: در برگزاری این رزمایش‌ها دو مقوله مهم وجود دارد؛ اول سنجش توان و سرعت پشتیبانی از نیروها و دوم بالابردن قدرت نظامی و محک زدن عملی آنها و این مسئله مورد توجه قرار دارد.

وی با تاکید بر اهمیت دقت در برنامه‌های اجرایی اظهار داشت: این رزمایش تا الان طبق برنامه پیش رفته و امیدوار هستیم تا انتهای برنامه‌ها نیز این روند تداوم داشته باشد.

بحرینی‌پور بیان کرد: اجرای برنامه حلقه صالحین و بعد از آن تمرین عملی رزمایش نیز از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این رزمایش است.

وی با اشاره به روحیه بسیجیان کنگان یادآور شد: بچه‌های کنگان و بسیجیان این شهرستان همیشه و در همه عرصه‌ها پیشرو و پر توان بوده و در این رزمایش نیز روحیه بالایی دارند و آمادگی خود را به رخ دشمنان خواهند کشید.

معاون فرماندار کنگان بیان کرد: بسیج و سپاه در رشد و بالندگی نظام نقشی موثر داشته‌اند و تقویت بسیج امری لازم است.

بحرینی‌پور افزود: برگزاری این رزمایش‌ها موجبات آمادگی بیشتر بسیجیان می‌شود و امیدوار هستیم این برنامه‌ها تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/2451/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول