اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد جم خبر داد

ارائه خدمات مستمر به 3 هزار مددجو در شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد جم از ارائه خدمات مستمر به 3 هزار مددجو در شهرستان جم خبر داد.

ارائه خدمات مستمر به 3 هزار مددجو در شهرستان جم

مسلم انیژپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان جم اظهار داشت: در اسلام تاکید بسیار زیادی بر حمایت از مظلومان و مستضعفان شده و همه موظف به تبعیت از دستورات اسلام هستیم.

وی به نقش کمیته امداد در این مسیر اشاره کرد و افزود: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و ارائه خدمات باکیفیت و مطلوب و جلب رضایت مردم از اولویت‌های کمیته امداد شهرستان جم است.

این مسئول با اشاره به حمایت از خانواده‌های تحت پوشش خاطرنشان کرد: توانمندسازی خانواده‌ها و خودکفایی آنها از جمله اولویت‌های این شهرستان است و سایر مسئولان نیز در این مسیر همکاری می‌کنند.

رئیس کمیته امداد شهرستان جم از ارائه خدمات مستمر به 3 هزار مددجو در شهرستان جم خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم تعداد یک‌هزار و 330 خانوار در قالب 3 هزار نفر مددجو را تحت پوشش خود دارد و خدمات مستمری به این عزیزان ارائه می‌کند.

انیژپور تصریح کرد: برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی برای توانمندسازی مددجویان امری لازم است و کمیته امداد جم در این راستا اهتمام دارد.

وی از برگزاری کارگاه مثبت اندیشی توسط کمیته امداد شهرستان جم خبر داد و ابراز داشت: با توجه به اهمیت موضوع مثبت‌اندیشی کارگاهی بر اساس در کمیته امداد شهرستان جم برگزار شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان جم عنوان کرد: در این کارگاه تعداد زیادی از مددجویان شهرستان جم طرح نظام جامع آموزشی از این دوره‌ها بهره‌مند شدند.

انیژپور گفت: مدرس کارگاه مثبت‌اندیشی در این کارگاه در ارتباط با مثبت‌اندیشی، شیوه‌های چگونگی ارتباط خوشبین بودن و راه‌های رسیدن به خوشبختی مطالبی بیان کرد.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: از همه امکانات موجود برای رشد و تقویت مددجویان بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/2451/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول