اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری تاکنون محقق شد

پرداخت بیش از 5 میلیارد ریال به ایتام تحت حمایت کمیته امداد در بویراحمد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد بویراحمد از پرداخت بیش از 5 میلیارد و 500 میلیون ریال کمک به ایتام تحت حمایت کمیته امداد در این شهرستان از سال جاری تاکنون خبر داد.

پرداخت بیش از 5 میلیارد ریال به ایتام تحت حمایت کمیته امداد در بویراحمد

زریر انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از پرداخت بیش از 5 میلیارد و 500 میلیون ریال کمک به ایتام تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بویراحمد در سال جاری خبر داد.

رئیس کمیته امداد بویراحمد گفت: با برنامه‌ریزی مؤثر و همکاری حامیان کمک‌های قابل توجهی به ایتام تحت حمایت در سال جاری صورت گرفته است و امید است این کمک‌ها ادامه یابد.

وی افزود: در همین راستا از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ 5 میلیارد و 549 میلیون و 327 هزار ریال به ایتام تحت حمایت کمک شده است.

انصاری تصریح کرد: از این مبلغ، 2 میلیارد و 283 میلیون و 276 هزار ریال بصورت نقدی، 2 میلیارد و 914 میلیون و 69 هزار ریال به صورت غیرنقدی و 351 میلیون و 982 هزار ریال بصورت جهیزیه، خدمات درمانی و خدمات مسکن به ایتام تحت حمایت ارائه شده است.

وی گفت: در زندگی انسان کمبودهای فراوانی وجود دارد که جز از طریق محبت و کمک به همدیگر نمی‌توان آن را جبران کرد و در این میان ایتام بیشترین نیاز را احساس می‌کنند و بیش از هر چیز به کمک مادی نیاز دارند.

رئیس کمیته امداد شهرستان بویراحمد افزود: در حال حاضر یک هزار و 170 حامی حمایت و سرپرستی 862 نفر از ایتام تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بویراحمد را بعهده دارند.

وی کمک‌های حامیان به ایتام را کمک‌های نقدی، کمک هزینه ازدواج و تهیه جهیزیه، خرید لوازم و مایحتاج زندگی، خرید پوشاک و لوازم‌التحریر، تعمیرات مسکن  و...  عنوان کرد. 

انتهای پیام/82009/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول