اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خطبه‌های نماز مطرح شد

انتقاد امام جمعه از پرداخت نشدن حق آلایندگی به شهرستان جم

خبرگزاری فارس: امام جمعه جم از پرداخت نشدن حق آلایندگی به شهرداری‌های شهرستان جم انتقاد کرد.

انتقاد امام جمعه از پرداخت نشدن حق آلایندگی به شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه جم با تبریک میلاد امام حسن عسکری(ع) و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اظهار داشت: بزرگداشت ائمه اطهار(ع) امری لازم است و باید از زندگی این بزرگواران الگوبرداری کنیم.

وی با تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن افزود: در سی و پنجمین طلیعه بهار انقلاب مردم ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری اراده پولادین خود را نشان دادند.

امام جمعه جم خاطرنشان کرد: در اوج تحریم و تهدید دشمنان این حماسه انقلابی خلق شد و مردم نشان دادند که سردمداران زر و زور نمی‌توانند ملت ایران را از انقلاب جدا کنند.

گنجی تصریح کرد: مردم جم نیز همانند مردم سایر مناطق کشور در این حماسه حضور داشتند و نشان دادند که پای ارزش‌ها ایستاده‌اند.

این مسئول با اشاره به برخی اختلافات و بداخلاقی‌های اخیر در عرصه سیاسی کشور اضافه کرد: مردم حساب اصل انقلاب و نظام را از برخی مسئولان جدا می‌دانند و همواره در دفاع از انقلاب و نظام حاضر بوده و هستند.

امام جمعه شهرستان جم یادآور شد: هیچ مسئولی حق ندارد این حضور را به پای خود بگذارد و در واقع این مردم به عشق نظام و ولایت فقیه در صحنه حاضر هستند.

گنجی به برگزاری همایش نیم قرن حضور جامعه مدرسین اشاره کرد و افزود: جامعه مدرسین قبل و بعد از انقلاب در کنار امام راحل و مقام معظم رهبری حاضر بوده‌اند و پشتوانه‌ای بزرگ برای انقلاب هستند.

وی با اشاره به حضور رئیس جمهور در روستای چارک استان بوشهر گفت: این حضور برکاتی داشت و طرح‌های مهم روستایی افتتاح شد.

امام جمعه شهرستان جم با اشاره به حضور بی‌نظیر بسیجیان در رزمایش بزرگ 20 هزار نفری الی بیت‌المقدس اذعان داشت: بسیجیان شهرستان جم نیز در این عرصه حضوری باشکوه داشتند.

گنجی با انتقاد از عدم پرداخت آلایندگی پالایشگاه به شهرستان جم گفت: مردم حق و حقوقی دارند که باید به آنها توجه شود و در مورد پرداخت حق آلایندگی به شهرداری‌ها طی چند سال اخیر کوتاهی شده و با وجود آلودگی‌های زیادی که در شهرستان ایجاد شده، کمکی برای شهرداری‌ها انجام نشده و از مسئولان انتظار داریم بیشتر پیگیری کنند.

انتهای پیام/2451/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول