اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه یاسوج:

بازی دوگانه آمریکا در قبال بحرین و سوریه مضحک است

خبرگزاری فارس: امام جمعه یاسوج گفت: هر انسان دارای فکر و اندیشه‌ای در دنیا می‌فهمد که آمریکا سیاست دوگانه‌ای را در قبال دو کشور بحرین و سوریه دنبال می‌کند؛ بنابراین اتخاذ چنین موضع مضحکی واقعا جای تأمل دارد.

بازی دوگانه آمریکا در قبال بحرین و سوریه مضحک است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که تقوا انسان را از گناه و خطا باز می‌دارد، اظهار کرد: طبق حدیثی از امیرمؤمنان علی (ع)، تقوا انسان را از خطا و گناه باز می‌دارد چرا که انسان‌های متقی از خدا می‌ترسند و در خوف و خشیت قرار دارند.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با ذکر آیه 190 از سوره مبارکه بقره ابراز کرد: جهاد مسلمانان برای انتقام‌جویی و کسب غنیمت و اشغال سرزمین نیست و از این لحاظ با همه جنگ‌های دیگر تفاوت دارد.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان این‌ که انسان در همه زمینه‌ها قادر به جهاد است، افزود: جهاد انواعی دارد که بهترین آن ستیز با دشمنان دین است.

امام جمعه یاسوج در ادامه با قدردانی از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و به خصوص شهر یاسوج به دلیل شرکت بصیرت‌مندانه در راهپیمایی 22 بهمن امسال اظهار کرد: امسال نوع حضور مردم در این همایش بزرگ ضد استکباری بی‌نظیر و در طول سالیان گذشته این شرکت مردم بی‌سابقه بود.

وی افزود: حرکت باشکوهی در 22 بهمن امسال شکل گرفت و دشمن را شگفت‌زده کرد و بیش از گذشته در برابر قدرت نظام جمهوری اسلامی خوار و ذلیل شدند.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد آمریکا را شکست خورده اصلی در این حرکت مردمی دانست و گفت: امروزه تحرکات این کشور استکباری در دنیا به قدری خنده‌آور شده که هر انسان دارای فکر و اندیشه‌ای به نیات این جرثومه استکباری پی می‌برد.

حسینی اضافه کرد: کیست در دنیا که نداند آمریکا در دو کشور بحرین و سوریه بازی دوگانه‌ای را به نمایش گذاشته که بسیار بچه‌گانه و البته مضحکانه است.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: آمریکا در بحرین حامی حکومت خودکامه پادشاهی است و در سوریه در مقابل دولت مردمی قرار گرفته و این‌ چنین می‌خواهد منافع منطقه‌ای خود را تأمین کند.

حجت‌الاسلام حسینی از برملا شدن سیاست‌های استکباری آمریکا در منطقه و همه جهان خبر داد و گفت: این‌گونه در روز روشن بازی دوگانه کردن موجب رسوایی می‌شود که متأسفانه سران آمریکا هنوز نمی‌خواهند واقعیت‌های جهانی را درک کنند.

انتهای پیام/2571/ت40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول